Hotel Ras al Had Beach

5.5Voldoende

12 reviews over Hotel Ras al Had Beach

• 9jp03-11-2013

toch wel een verrassing

Door een fout in de boeking konden we niet bij een meer voor de hand liggende accommodatie terecht (gezien het doel: schildpadden kijken). Dit hotel zag er niet echt geweldig uit bij aankomst, maar daarna viel alles mee. Goedkoper, inclusief 3 gangendiner (je moet flink trek hebben) en zeer ruime kamer met goed werkende airco. Eea is wat gedateerd, maar voldoet ruimschoots. Keurig schoon en erg vriendelijk personeel, al maakt het niet een 100% georganiseerde indruk, maar ja het is Oman, he! Het is dus een prima hotel voor de schildpadden safari en ze regelen die ook voor je voor een habbekrats.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6Caroline08-05-2012

1 nacht is prima

Het hotel oogt van de buitenkant als een voormalig Oostblok hotel, er is geen terras en er staan hekken omheen. Verder is er in de omgeving niets te beleven. Maar de kamers zijn schoon (steriel met tegels en plavuizen), de bedden zijn prima, de medewerkers reuze vriendelijk en het eten (Indiaas) is acceptabel. Goed voor een overnachting, het hotel ligt in de buurt van het schildpadden reservaat. De ingezonden foto van de 'stacaravans' geeft trouwens een onjuiste indruk van het hotel, hier slapen nl. de gidsen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 7Anneke20-03-2012

Goed hotel om 1 nacht te overnachten

Het hotel ziet er aan de buitenkant niet echt gezellig uit, maar binnen ziet het er eenvoudig maar goed uit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij kwamen laat in de middag aan en ze hebben voor ons een lekker buffet klaargemaakt. Ik miste de yoghurt bij het ontbijt en dat werd gelijk voor me gehaald. Hotel is prima voor 1 nacht en een ideale locatie om 's-avonds naar het schildpaddenreservaat te gaan. De kamer was schoon en er waren heerlijke zachte handdoeken.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 7Michel15-03-2012

Valt best mee !

Toegegeven, het hotel ziet er van buiten niet erg inspirerend uit, en het ligt geïsoleerd (tussen zee/strand en een lagune, waar het stikt van de vogels). Maar de kamers zijn schoon, eenvoudig, ruim, alles werkt, en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Je kan er 's avonds best smakelijk eten; het ontbijt valt tegen. Geen hotel om dagenlang te verblijven, maar het valt best mee.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 7L.J. Versloot23-03-2011

Redelijk hotel voor 1 overnachting.

Hotel Ras al Had Beach in Ras al Had. Hotel Ras al Had Beach is een lelijk gedeeltelijk ommuurd gebouw op een enorme zandvlakte (strand). De hotelkamer was netjes en schoon, voorzien van de gebruikelijke apparaten als airco, koelkast en televisie. Ook de badkamer vas netjes en voorzien van schonen handdoeken. Het eten is eenvoudig zonder veel keuze in een tamelijk sterile eetzaal, vooral van het ontbijt moet men zich niet te veel voorstellen. Het hotel heeft een bar, ook deze is tamelijk steriel vanwege de toepassing van wand- en vloertegelwerk hetgeen in deze contreien gezien de soms hoge temperaturen zeker praktisch is. Hety personeel was vriendelijk en allert.

Gereisd met partner in maart 2011

• 2mike05-12-2010

Bagger

Lelijke gevangenis, slechte bedden, oude troep en smerig eten. Hier zou ik nog niet gratis willen slapen. Neem een hotel in Sur, is 20 minuten extra rijden naar Turtle beach maar dan zit je in een beter hotel

Gereisd met partner in november 2010

• 3Mike05-12-2010

accomodatie met 1 * slecht eten en slechte service

Op rondreis hebben wij in deze "gevangenis" moeten slapen. matrassen liggen 10 cm van de grond op een houten frame. Muren in de kamer zijn van geschilderde bouwblokken. Over de inrichting kan ik zeggen Oud, Oud en nog eens Oud. Het beddengoed en de badkamer waren oud maar wel schoon. Het hotel heeft van de instanties in Oman 2 sterren gekregen maar ook dat halen ze niet. Diner was slecht en het ontbijt ronduit smerig. Ik zou er niet meer heen gaan al kreeg ik het gratis. Voor een bezoek aan turtle beach zou ik er voor kiezen een beter hotel in Sur uit te zoeken en dan iets langer met de auto te rijden (20 min extra)

Gereisd met partner in november 2010

• 6Esther23-02-2010

door reis hotel

het hotel is prima voor 1 nacht en zal denk ik door iedereen gebruikt worden om naar het schildpadden strand Ras Al Jinz te gaan wat op 20 minuten rijden ligt. Onze kamer was schoon en netjes, eenvoudig ontbijt en op het avondeten hebben niets op te merken. Het ziet er een beetje uit als een rusisch aandoend hotel met bouwhekker erom heen.

Gereisd met partner in februari 2010

• 6Ineke15-02-2010

Ongezellig doorgangshotel.

Een hotel om niet meer dan 1 nacht te verblijven om het schildpaddenstrand te bezoeken. Eten en ontbijt matig. Op het bed lagen veel te kleine lakens, zonder onderlaken. De handdoeken waren erg verwassen en smoezelig.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 2Vrouwenhof21-01-2010

Vieze blokkendoos

Wat een vreselijk ding, lijkt net een gevangenis. Betonnen blokkendoos met een groot hek erom. Midden in het 'niks' gelegen. Enige waarop ze draaien is de turtles die er in de zomer zitten. Kmaers zijn simpel en het eten eveneens. Service is waardeloos, mensen zijn erg kortaf en komen met moeite achter de tetterende TV vandaan. Personeel (uit India of Pakistan) wordt in het bijzijn van de hotelgasten als honden behandeld, voelde me echt ongemakkelijk. Moet je er niet per se zijn, dan een andere plek zoeken!

Gereisd met partner in januari 2010

• Betaalde wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinRookruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen