• Type accommodatie

Reviews over Oman

onontdekt pareltje

Daniel Jacobs
    12-7-2018

Oman was schitterend.Weinig toeristen ,vriendelijke mensen , veel cultuur en overweldigende natuur.De Whadi's , de woestijn, de kastelen en de canyons , de schildpadden op het strand en dolfijnen in zee, de snorkelnamiddag, ze vormden de ideale mix om te genieten van dit geweldig land.Met een goed bed en propere douche ben ik al tevreden, maar één nacht hadden we het Alila Jabal Akhdar geboekt.Een absolute aanrader.Het zicht vanuit de kamer in de Canyon , de infiniti pool op de rand van de canyon, het lekker eten...Ik hoop dat ik ooit terug kan gaan naar dit schitterend land.

VERMAIRE
    2-3-2018

Prachtig land erg gastvrij

Bijzonder en verrassend land

ilsevdhorst
    13-1-2014

Ik heb er zelf 2,5 jaar gewoond en hoewel het lastig is je een voorstelling van te maken vooraf, maar er zijn heel wat bijzondere plekken te zien. De mensen zijn buitengewoon vriendelijk omdat zij het belangrijk vinden dat toeristen hun land wat vinden. De natuur is interessant met de wadi's, de woestijn en de bergen. Daarnaast is het een garantie voor de zon. De cultuur is nog goed waar te nemen, maar in Muscat zijn ze ook gewend aan de expats. Qua stranden kan men beter naar privestranden. Je ligt wel aan een mooie blauwe zee.

Oman scoort een 8,9 uit 10, op basis van 9 reviews