Géén boekingskosten

9.5FenomenaalScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Marriott Beach Resort Salalah

10 januari (8 dagen)
    € 1216

14 Reviews over The Chedi

• 6Corrado28-12-2012

Nooit meer, met de feest dagen

We verbelven er met kersmis , het verplicht kerdine werd door ruimte gebrek Op terras tafels naast de kijken geseveerd . De kwaliteit van het eten was niet wat je van een 5 steren hotel mag verwachten.

Het personeel is niet vriendelijk , als de vraag iets afwijkt van wat ze weten.

• 9y.donkersloot17-11-2012

Prachtig hotel, maar wel een beetje sfeerloos.

Modern luxueus hotel, aan een privé strand. Prachtige tuin met drie zwembaden en voldoende lig/loungebedden. 's Avonds wordt alles mooi verlicht met vuren en kandelaars. In de omgeving van het hotel is niets te doen, dus moet je er met een taxi of auto op uit. Het hotel zelf heeft diverse restaurants en lounges. De kamers zijn mooi en schoon. Onze superiour double room had geen balkon, ons tweepersoons bed had een iets te smal dekbed. De badkamer heeft een heerlijke regendouche en badproducten van Bulgary en linnen badjassen. Non alcoholische drankjes uit de minibar zijn gratis. Wijn is erg duur. Het ontbijt is grandioos (je krijgt zelfs een ontbijt menukaart), het eten is goed. Het personeel is vriendelijk en correct. Kinderen hebben we niet gezien, er is ook maar 1 zwembad waar kinderen toegestaan zijn.

• 10keesrutjes16-08-2011

TOP of the BILL,

Veel hotels gezien in m'n leven maar deze staat beslist in de top 5. Beetje prijzig maar dan heb je ook wat !!!. Super luxe in een super goed hotel. tikkie lastig te vinden ( ligt in een 'woonwijk' ) maar binnen de muren van dit grote complex TOP! restaurants bieden top kwaliteit eten en drinken.

• 10Desiree01-06-2011

Geweldig!!!

Geweldig hotel, prachtig afgewerkt, kamers zijn erg mooi alleen 1 nadeel ze hebben geen balkon of terras met uitzondering van de suite's. Eten is echt voortreffelijk. Wat erg fijn is dat niet bij elk zwembad kinderen toegestaan zijn dus ook een plek waar het lekker rustig is.

• 10Danny Wichers23-04-2010

Een tot in perfectie verzorgd hotel

Ben wat gewend maar dit hotel slaat alles. Echt een schitterende architectuur met prachtig aangelegde tuinen. S'avond net een sprookje. Het eten is heerlijk, vooral de zelf gemaakte gebakjes in de eigen pateserie. Prijzen zijn wel aan de hoge kant maar een restaurant met minimaal een michelin-ster rekent dezelfde prijzen. Het hotelpersoneel verstaat hun vak en doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Alles behoort tot de mogelijkheden. We komen ooit nog een keer terug. Oman en in het bijzonder The Chedi hebben ons verrast.

• 9delforge Yves14-12-2009

Prachtig Hotel met suppper Service

We zijn eind november naar dit hotel geweest . De temperatuur overdag was 28/30 graden. S'avonds kon je zonder pull rondwandelen. De restaurants zijn supper verzorgd en geven een topkeuken. De prijs p/p is 50 euro tot 120 euro Hiervoor krijg je wel voorgerecht/hoofdgerecht/dessert / wijn/water/Irish Coffee... De bediening is is uitmuntend. Dit hotel behoort tot de mooiste op aarde. S'avonds is de verlichting gewoon een sprookje. Het strand is matig. De zee groen, maar niet turqoise zoals in de Carraiben .Op 1km afstand staat een waterziltfabriek die Muscat van water voorziet, die zie je echter slechts vanaf het strand. Het Hotel ligt op 20 min afstand van de luchthaven. Dwz dat er soms ook vliegtuigen overvliegen op bepaalde momenten. Voor mij is dit hotel bij mijn Top 3. Wij gaan zeker nog terug.!! Kinderen zullen hier hun draai niet vinden. Bezoek de prachtige Moskee !! Veel reisplezier.

• 10Joke31-10-2009

Toppunt van luxe

Vandaag teruggekomen van een 13 daagse vakantie in dit prachtige hotel in een fantastisch land. Een minpunt is dat het hotel onder de landingsroute van het vliegveld ligt en er een aantal uren per dag grote hotel laag overvliegen. Verder is er echt (voor ons verwende reizigers) geen minpunt te ontdekken. Een aanrader!

• 10carolien23-07-2009

Luxueus design hotel

The Chedi hotel is uitmuntend. Maar ja ik heb er zelf dan ook aantal jaren geleden gewerkt. Alles in het hotel is speciaal gedesigned voor dit hotel. Het is een totaal relax concept. Het is erg prijzig uiteraard, maar zo ontzettend mooi. Vooral zo groot dat het personeel rond rijd in golf karretjes. De kamer zijn heel modern en strak, alles is ontzettend hygiënisch, eten wordt door top chefs gemaakt. Geloof me ik werkte in de bediening. Open keukens, prachtig om te zien. Als je glas leeg is word het weer aangevuld, bijna butler service. Over stressed? zeker hier heen gaan. Als je niet te veel wil betalen voor taxi's moet je onderhandelen (en een beetje liegen) en niet via het hotel. Loop naar de snelweg en lift er eentje van de weg. Zeg dat je in PDO kamp woont "shell" en dat je naar de souk, nizwa of muscat, al bustan hotel wil ofzo. Carrefour, mega grote shopping hall zeker tripje waard.

• 10workANDrelax31-03-2009

Großartiger Service, tolle Suiten!

Wir waren im März für zwei Wochen im "The Chedi" und absolut zufrieden. Perfekter Service, sehr aufmerksames, dezentes Personal und überall verfügbares W-lan, was dem "kurzen- zwischendurch-Arbeiten" an einem der beiden großen Pools oder am Strand sehr zuträglich ist.

Die grandiosen Suiten sind allerdings in keinster Weise mit den Zimmern zu vergleichen - wenn man also sowieso viel Geld ausgeben will und den perfekten Urlaub möchte: auf jeden Fall eine Suite buchen!

• 10hans & heinz25-02-2009

fantasties

in zéér veel hotels geweest maar dit was perfect !!!!! rust en luxe zonder arogantie

Hotel The Chedi info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    North Ghubra 32, Way 3215 18th November Street, PC 133, Al