Hotel The Chedi

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag33°26°
Hotel The Chedi
9,5

13 reviews over Hotel The Chedi in het Nederlands

Nooit meer, met de feest dagen

Corrado
28-12-2012

We verbelven er met kersmis , het verplicht kerdine werd door ruimte gebrek

Op terras tafels naast de kijken geseveerd . De kwaliteit van het eten was niet wat je van een 5 steren hotel mag verwachten.

Het personeel is niet vriendelijk , als de vraag iets afwijkt van wat ze weten.

Prachtig hotel, maar wel een beetje sfeerloos.

y.donkersloot
17-11-2012

Modern luxueus hotel, aan een privé strand. Prachtige tuin met drie zwembaden en voldoende lig/loungebedden. 's Avonds wordt alles mooi verlicht met vuren en kandelaars. In de omgeving van het hotel is niets te doen, dus moet je er met een taxi of auto op uit. Het hotel zelf heeft diverse restaurants en lounges.

De kamers zijn mooi en schoon. Onze superiour double room had geen balkon, ons tweepersoons bed had een iets te smal dekbed. De badkamer heeft een heerlijke regendouche en badproducten van Bulgary en linnen badjassen. Non alcoholische drankjes uit de minibar zijn gratis. Wijn is erg duur.

Het ontbijt is grandioos (je krijgt zelfs een ontbijt menukaart), het eten is goed.

Het personeel is vriendelijk en correct.

Kinderen hebben we niet gezien, er is ook maar 1 zwembad waar kinderen toegestaan zijn.

TOP of the BILL,

keesrutjes
16-8-2011

Veel hotels gezien in m'n leven maar deze staat beslist in de top 5. Beetje prijzig maar dan heb je ook wat !!!. Super luxe in een super goed hotel. tikkie lastig te vinden ( ligt in een 'woonwijk' ) maar binnen de muren van dit grote complex TOP!

restaurants bieden top kwaliteit eten en drinken.

Geweldig!!!

Desiree
1-6-2011

Geweldig hotel, prachtig afgewerkt, kamers zijn erg mooi alleen 1 nadeel ze hebben geen balkon of terras met uitzondering van de suite's. Eten is echt voortreffelijk. Wat erg fijn is dat niet bij elk zwembad kinderen toegestaan zijn dus ook een plek waar het lekker rustig is.

Een tot in perfectie verzorgd hotel

Danny Wichers
23-4-2010

Ben wat gewend maar dit hotel slaat alles. Echt een schitterende architectuur met prachtig aangelegde tuinen. S'avond net een sprookje. Het eten is heerlijk, vooral de zelf gemaakte gebakjes in de eigen pateserie. Prijzen zijn wel aan de hoge kant maar een restaurant met minimaal een michelin-ster rekent dezelfde prijzen. Het hotelpersoneel verstaat hun vak en doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Alles behoort tot de mogelijkheden. We komen ooit nog een keer terug. Oman en in het bijzonder The Chedi hebben ons verrast.

Prachtig Hotel met suppper Service

delforge Yves
14-12-2009

We zijn eind november naar dit hotel geweest . De temperatuur overdag was 28/30 graden. S'avonds kon je zonder pull rondwandelen. De restaurants zijn supper

verzorgd en geven een topkeuken. De prijs p/p is 50 euro tot 120 euro Hiervoor

krijg je wel voorgerecht/hoofdgerecht/dessert / wijn/water/Irish Coffee... De bediening is is uitmuntend. Dit hotel behoort tot de mooiste op aarde. S'avonds is de verlichting gewoon een sprookje. Het strand is matig. De zee groen, maar niet turqoise zoals in de Carraiben .Op 1km afstand staat een waterziltfabriek die Muscat

van water voorziet, die zie je echter slechts vanaf het strand. Het Hotel ligt op 20 min afstand van de luchthaven. Dwz dat er soms ook vliegtuigen overvliegen op bepaalde momenten. Voor mij is dit hotel bij mijn Top 3. Wij gaan zeker nog terug.!! Kinderen zullen hier hun draai niet vinden. Bezoek de prachtige Moskee !!

Veel reisplezier.

Toppunt van luxe

Joke
31-10-2009

Vandaag teruggekomen van een 13 daagse vakantie in dit prachtige hotel in een fantastisch land. Een minpunt is dat het hotel onder de landingsroute van het vliegveld ligt en er een aantal uren per dag grote hotel laag overvliegen.

Verder is er echt (voor ons verwende reizigers) geen minpunt te ontdekken.

Een aanrader!

Luxueus design hotel

carolien
23-7-2009

The Chedi hotel is uitmuntend. Maar ja ik heb er zelf dan ook aantal jaren geleden gewerkt. Alles in het hotel is speciaal gedesigned voor dit hotel. Het is een totaal relax concept. Het is erg prijzig uiteraard, maar zo ontzettend mooi. Vooral zo groot dat het personeel rond rijd in golf karretjes. De kamer zijn heel modern en strak, alles is ontzettend hygiënisch, eten wordt door top chefs gemaakt. Geloof me ik werkte in de bediening. Open keukens, prachtig om te zien. Als je glas leeg is word het weer aangevuld, bijna butler service. Over stressed? zeker hier heen gaan. Als je niet te veel wil betalen voor taxi's moet je onderhandelen (en een beetje liegen) en niet via het hotel. Loop naar de snelweg en lift er eentje van de weg. Zeg dat je in PDO kamp woont "shell" en dat je naar de souk, nizwa of muscat, al bustan hotel wil ofzo. Carrefour, mega grote shopping hall zeker tripje waard.

fantasties

hans & heinz
25-2-2009

in zéér veel hotels geweest

maar dit was perfect !!!!!

rust en luxe zonder arogantie

2008

Schitterend hotel

Tim Hofman
1-11-2008

Voor wie echt wil uitrusten, lekker eten en verwend worden. Zeer romantisch, bediening vriendelijk, niet goedkoop, mooie kamers, prijs meer dan waard. Na paar dagen begon het ons te kriebelen en wilden we meer van het land zien. Dus 4 wheel drive gehuurd en een mooie tocht door het land gemaakt.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Chedi in Muscat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Chedi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.