Géén boekingskosten
/Oman/Oman/Muscat/Hotels Muscat/Hotel Shangri-La's Barr Al Jissah Resort - Al Bandar

Shangri-La's Barr Al Jissah Resort - Al Bandar

OmanOmanMuscat
8.3FantastischScore uit 8 reviews

8.3FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Shangri-La's Barr Al Jissah Resort - Al Bandar

• 10patrickwinkel24-11-2013

Hier willen wij nog weleens naar toe!

Een woord fantastisch, personeel, eten, accommodatie, prachtig gelegen. Het een meer dan luxe hotel/resort. Je kan het niet vergelijken met een all inclusieve hotel. Alles staat op een veel hoger peil ( ook het prijspeil maar dat is het zeker waard). Je wordt in de watten gelegd, niets is teveel. Een koelbox gevuld met water naast je strandbed,zonnebril iedere dag reinigen, schaaltjes met fruit die worden rondgebracht, een koel handdoekje op zijn tijd. Personeel zeer vriendelijk en is niet uit op een fooi. Dit zit overigens in de prijs van een drankje. De restaurants zijn van Hoge kwaliteit en veel keuze. Kortom voor ons als stel zeer geschikt

• 9Desiree01-06-2011

Moooooi!!

Erg mooi hotel, eigenlijk bestaande uit drie hotels naast elkaar gelegen, dit deel is meer gericht op koppels en minder op kinderen. Erg mooie afwerking, zeer ruime badkamers, zeer goed ontbijt, erg lekker, veel keuze, europees gericht

• 0van Moorsel13-04-2011

Heerlijk luxe hotel

wij hebben in het Al Bandar gedeelte geslapen 7 nachten. Het was echt genieten, prachtige luxe kamer. Goede keuze om in het Al Bandar gedeelte een kamer te boeken. Hier zijn de mooiste terrasjes en zwembaden. Wij hadden halfpension geboekt het eten was super lekker HEEL veel keuze met het ontbijt en het avond eten. Je had nog meer restaurants maar dan moest je extra betalen. Maar je had zoveel keuze in het buffet restaurant dat wij daar geen behoefte aan hadden. Fijne strandstoelen, je krijgt een eigen koelboxje met flesjes water erg handig!! Bij het zwembad kun je ook heerlijk lunchen. De lazy river is ook rustgevend lekker dobberen in een zwemband. Je hebt een gratis bus vanuit het hotel naar de Mutrah souq 1 x per dag. Het is 40 min rijden vanaf het vliegveld. 30 min naar Muscat centrum. Gratis internet in het hotel. Prachtige receptie.Wij gaan zeker nog een keertje terug!!

• 7Françoise Lardi21-10-2009

Hotel Shangri la al Bandar war ganz i.O.

Der Strand vom al Bandar war sehr schlecht und das wird der Grund sein, warum ich nicht mehr dorthin gehen werde. Der Strand war schmutzig (kleine oelige Partikel) schwammen vorne am Strand und man musste ein Stück weit hinein schwimmen und sauberes Wasser zu haben. Das Bild vom Strand im Katalog entspricht überhaupt nicht den Tatsachen. Ich war sehr sehr enttäuscht vom Strand

• 10KraJo04-05-2009

Aufenthalt im Shangri La Al Waha

April 2009: Der Service ist sehr gut, auf Dauer vielleicht etwas zu viel an Fürsorge. Der wirklich einzige und gravierende Mangel war, daß wegen Wasserverschmutzung ( Algenpest?) vor dem Baden im Meer gewarnt wurde ( rote Fahne ) Das TerrassenRestaurant direkt am Meer ist wunderschön gelegen mit gutem Essen.

• 5notable16-12-2008

goed hotel voor koppels zonder kinderen

wij verbleven in november in de afdeling al waha van het shangri la hotel, het personeel is uitnemend vriendelijk, de kamers proper maar ik had toch iets meer verwacht voor kinderen, we kozen de afdeling al waha omdat deze speciaal gequoteerd stond als kind vriendelijk : er was inderdaad wel een kids club maar die had geen buitenactiviteiten....we gaan naar de zon dus niet om binnen activiteiten te doen. s'avonds was er niks voorzien qua buffet voor kinderen, de keuze van het buffet was niet uitgebreid en was alle dagen in hetzelfde genre; ik moest echt zoeken om iets te vinden voor onze zoon ! je kon iets van de kinderkaart bestellen maar daarvoor moest dan weer bijbetaald worden.

• 6Tim Hofman01-11-2008

Er zijn mooiere plekjes te vinden

Vrij druk, vrij toeristisch, stranden niet geweldig, vrij prijzig, kortom, er zijn mooiere plekjes en hotels te vinden in de buurt

• 10Smit27-05-2008

Geweldig hotel, prachtig strand, super vriendelijk personeel! Het ligt vrij ver van de hoofdstad Muscat, maar er gaat een bus naar de stad en natuurlijk is makkelijk een taxi te bestellen. Bij de 3 hotels zijn voldoende restaurants! Oman is een prachtig schoon land! Echt wel een aanrader om een weekje uit te rusten in dit hotel.

• 9Vandewalle Pol14-03-2007

prachtig hotel , 1 week verbleven , super vriendelijk een prachtig land , we zijn 4 dagen met gids rondgetrokken zeer proper land maar niet goedkoop

Hotel Shangri-La's Barr Al Jissah Resort - Al Bandar info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    PO Box 644, 100