Géén boekingskosten
OmanOmanMuscatHotels MuscatHotel Ramee Guestline

Hotel Ramee Guestline

OmanOmanMuscat

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ramee Guestline voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 4 reviews

6VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 6Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

4 Reviews over Ramee Guestline

• 6Caroline08-05-2012

Prima doorreis hotel

Dit hotel van een Indiaas concern is goed voor 1 of 2 nachten maar ik zou hier niet de hele week willen verblijven. Het ligt niet in de buurt van bezienswaardigheden maar het strand is wel op loopafstand. De kamers en bedden zijn goed en schoon (junior suite), het zwembad is klein en ligt midden in het hotel (uitzicht op ramen en muren). Het eten in het Indiaase restaurant is prima en het ontbijtbuffet biedt niet echt een ruime keuze maar een gebakken ei en brood is voorhanden.

• 5angeniet.visser14-11-2009

niet voor herhaling vatbaar

niet echt een geweldig hotel, brommende airco, smoezelig, geen sfeer, zwembadje in patio, net niks. Eten was goed, nette bediening

• 6Martine22-11-2008

Voldoende maar zeer gehorig!

We hebben een week in dit qua sfeer Indiase hotel verbleven. De eerste kamers die wij toegewezen kregen waren zeer gehorig, na een aantal wisselingen bleek het hele hotel zeer gehorig: een continue 'bromtoon' van een airco-generator o.i.d. Alsof er soms een helicopter op het dak stond! Na deze klachten kregen we uiteindelijk een Junior Suite, de kamer was echt prima en de bedden ook. Ik heb met oordopjes uiteindelijk prima kunnen slapen, ook door het lawaai dus van de in de regio bekende bar onderin het hotel. (Tip dus: oordopjes!) Het ontbijt is o.k., sommige dingen mogen wel wat verser. Het zwembad stelt niks voor, ziet er aardig uit, maar is ijskoud. Bovendien komt daar geen zon! Het strand is heel dichtbij, dus dat is een pluspunt. Airco ook prima. Het hotel wordt inderdaad veel gebruikt voor 1 nacht door mensen die een rondreis door Oman maken.

• 7Martijn12-03-2008

Als onderdeel van een rondreis hebben we 1 nacht in dit hotel geslapen. Dit hotel igt op loopafstand van een strand, maar heeft geen uitzicht op zee. Prima schone kamers met goede bedden. Vriendelijke mensen. Met onverwarmd zwembad. 3 restaurants, waarvan een uitstekend Indiaas restaurant op de 2e etage. Ontbijt was matig.

Hotel Ramee Guestline info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)