Géén boekingskosten
OmanOmanMuscatHotels MuscatHotel InterContinental Al Bustan Palace

Hotel InterContinental Al Bustan Palace

OmanOmanMuscat

We hebben de beste aanbieders voor Hotel InterContinental Al Bustan Palace voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 14 reviews

9.4FenomenaalScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

16 Reviews over InterContinental Al Bustan Palace

• 9Wim Louwers11-03-2013

Hoe een groot hotel top 5* kan zijn!

Al Bustan Pustan is geen Interconti maar inmiddels een Ritz-Carlton Hotel. Het is een groot hotel maar ondanks dat is de privacy geweldig in de zeer grote tuin. Personeel van top klasse. We hebben genoten van het advies van Silverjet Vakanties. Daarbij hebben we zelden een land gezien dat zo schoon is en met een uitstekende infrastructuur.

• 9Desiree01-06-2011

Erg mooi!

prachtig gelegen hotel, prachtig afgewerkt tot in de puntjes. Maaltijden zijn heerlijk, europees gericht over het algemeen, heerlijk strandhotel op redelijk korte afstand van het toeristische centrum van Muscat

• 10denise wouters04-02-2011

Al Bustan Palace in Muscat

geen woorden voor, bijna perfect

• 9govaert tania01-06-2010

Tophotel

Verblijf van 7 dagen in 2003. Super hotel met prachtige tuin en privéstrand. Voldeed aan alles wat men kan verwachten van een hotel uit deze catogorie. Op dat moment was het kleine simpele zwembad niet in verhouding met het hotel, maar dit dateerd van voor de renovatie ! Voor kinderen niet echt geschikt, rust hotel. Aanbevolen voor wie houdt van sprookjes en budget ervoor heeft.

• 10Karin en Mischa26-02-2010

Het ultieme verwennen

Het Al Bustan is duur! Maar dat is ook echt het enige negatieve wat ik kan melden:)Prachtig gelegen hotel met een goede sfeer, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Wij waren er van 1 tot 6 febr en hebben twee dagen regen en storm gehad, de andere dagen konden we ons een beeld vormen van de temperaturen in Oman. Het is er gruwelijk heet. Taxi vanaf vliegveld 20 euro, ontbijt is 30 euro pp en buffet 40 pp; beiden zijn van een hoog niveau. Een hotel voor fijnproevers en genieters..ik kan het iedereen aanraden.

• 9de smeder07-02-2010

Uitzonderlijke luxe

Een van de mooiste hotels waar ik geweest ben. Prachtige kamers en suites. Schitterende lobby en tuin. Mooie ligging aan zee, maar wel iets buiten de stad. Erg prijzig!

• 8Vrouwenhof21-01-2010

Mooi hotel mar ver val alles gelegen

Hotel is prachtig maar ligt erg ver van alles. Muscat is zeker 10 km. rijden. Erg clean en stil hotel, weinig sfeer.

• 10Sharje29-12-2009

Ik ga graag nog eens terug.

Het hotel was zeer proper, het personeel vriendelijk en erg behulpzaam. Prachtige ligging aan zee, met een aantal luxe zwembaden, strandstoelen onder palmbomen... Ik hoef niets meer te zeggen.

• 10Jos & Anne Noordermeer22-06-2007

Wij hebben in het jaar 2000 in het Al Bustan gelogeerd. Het was een sprookje uit 1001 nacht. Wij hebben genoten van alles wat dit paleis je te bieden hebt

• 9Geert de Jonge25-06-2006

Je moet eerst binnen zijn om dit hotel te waarderen. De weg er naar toe en de buitenkant zijn niet bepaald fraai, maar éénmaal binnen in de grote hoge hal waan je je in een serene en mystieke oase van rust. De tuin met zwembad is ronduit schitterend. Ik heb het nog nooit mooier gezien dan hier.

Hotel InterContinental Al Bustan Palace info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden