Hotel Crown Plaza Muscat

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°22°
Hotel Crown Plaza Muscat
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Crown Plaza Muscat voor je op een rij gezet:

Laatste review

Afgelopen week heb drie nachten in het Crowne Plaza geslapen. De kamers zijn wat kleiner in vergelijking met het Intercontinental of het Hyatt hotel. Kamer was keurig, goede airco, badjassen slippers, dikke handdoeken en allerlei toiletartikelen. Zelfs een spray voor op je kussen waardoor je lekker slaapt. Elke dag een aantal flesjes water op de kamer. Badkamer is aan de krappe kant. Ontbijt is prima met meer dan voldoende keuze. Ook gegeten in het Persische restaurant en dat was prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is groot genoeg voor een lekkere duik.

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Restaurant
Peuterbad

7 reviews over Hotel Crown Plaza Muscat in het Nederlands

Prima hotel voor zowel business als toerisme

Bart-Tanja
26-11-2011

Gewoon een goed Crown Plaza hotel

hspierin
22-10-2011

Zakelijk verblijf, na 4 jaar weer eens terug. Wel een keer tijd dat een en ander gerenoveerd wordt. Het wordt oud.

Service is prima, 3 restaurants en goed eten.

Mooi zwembad en strand.

Prima gemiddeld hotel in Muscat.

keesrutjes
16-8-2011

Niet iets heel bijzonders, maar wel schoon/netjes en ruim van opzet. Prive zandstrandje en zwembad zijn prima

Mooiste uitzicht van Muscat

Erik
15-7-2010

Met afstand het hotel met de mooiste ligging in Muscat, bovenop een rots aan zee met riant uitzicht op strand, zee en een deel van de stad. Vanuit de prachtige tropische tuin kan je genieten van schitterende zonsondergangen. Hotel heeft drie goede restaurants, wel prijzig. Het terras bij de pub is erg gezellig. Ontbijt is zeer uitgebreid en luxe. De kamers zijn aan de kleine kant, evenals de badkamers, maar wel voorzien van alle comfort.

2008

mooi gelegen

wijnand en janet
2-10-2008

een week in dit hotel verbleven ivm werk. mooi gelegen en je kunt er goed ontspannen, zowel na werken als voor vakantie. het hotel ligt op een rots aan de zee, met een trap kon je op het strand, ze komen alles bij je ligbed aan het zwembad brengen, zowel eten als drinken. het hotel ligt dicht bij het centrum dus kun je wel plaatsen bekijken. we hadden een auto daarom veel van de omgeving gezien

2007

Wij waren op doorreis en vonden dit een heerlijk hotel.

Het ligt mooi en het is er goed vertoeven. Ze zijn erg vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt is royaal.

2003

Beste lokatie in Muscat, mooi op de rots gebouwd met een fantastisch uitzicht op zee.

Let op : eb en vloed ! Het is een business hotel, geen resort hotel. Voor vakantie aanbevolen: regel zelf via internet (betere prijzen dan NL reisbureaus)b.v.

Wij hebben een auto gehuurd en waren wij dus onafhankelijk . De beste plaats om te gaan duiken/op de beach liggen in OMAN DIVE CENTER www.diveoman.com.om (ca 20 min. met de auto vanuit Crowne Plaza hotel), in een prachtige baai (omheen rotsen/bergen). Alles is te regelen via internet.

Het eten in het Persian restaurant in het hotel is niets bijzonder. De andere restaurants zijn OK.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crown Plaza Muscat in Muscat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crown Plaza Muscat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.