Hotel Bar Al Jissah Resort - Al Husn

3 reviews over Hotel Bar Al Jissah Resort - Al Husn in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

janssen
21-2-2010

geweldig hotel met uitstekende service. Rustige ligging met apart strandgedeelte. De menukaarten aan zowel de strandbar als de poolbar waren wat beperkt maar de kwaliteit was goed. Wij hadden half-penssion en in verschillende restaurants zeer goed gegeten. Echt een aanrader voor de verwende vakantieganger!

Gereisd Met partner in februari 2010
2008

Zeer vriendelijk meestal aziatisch personeel

Rianne
25-3-2008

Zeer vriendelijk meestal aziatisch personeel. Je kunt dagelijks ergens anders eten, van buffet tot Italiaans a la carte. Al Waha is het kindvriendelijkst omdat ze daar kamers met tussendeur hebben en een kinderclub. Schone ruime kamers. Al Husn meer voor honeymooners en volwassenen.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Na een rondreis van 9 dagen nog 10 dagen in dit prachtig 3

Els Davids
29-1-2008

Na een rondreis van 9 dagen nog 10 dagen in dit prachtig resort op ongeveer 20 minuten van Musquat. het resort bestaat uit 3 hotels, Al Waha, Al Bandahar en Al husn. Wij zijn in het Al Waha geweest, dit ligt schitterend en is zeer kindvriendelijk. het eten is in de meeste restaurants ( er zijn er 7) in buffetvorm, maar zoveel keuzes heb ik nog nooit gezien. Service is fantastisch, zelfs je bril wordt op het strand schoongemaakt. Naar Nederlandse begrippen wel duur, maar je krijgt er veel voor terug. Wij kijken terug op een heerlijke strandvakantie.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bar Al Jissah Resort - Al Husn in Muscat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bar Al Jissah Resort - Al Husn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.