accommodatie Al Sawadi met fitness

Reviews over Al Sawadi

Mooi strandhotel

Yvonne,
    1-2-2013

Is al weer een aantal jaren geleden maar

Groot strandhotel.

Prima massage en niet duur!

Heerlijk ontbijtbuffet. Goed a la carte restaurant s'avonds alleen jammer dat de zaal zo groot is daardoor is het niet gezellig.

Mooie grote kamer en dito badkamer. Leuke uitvalsbasis om de omgeving te bekijken

Prima hotel om na een trektocht lekker te relaxen

L.J. Versloot,
    3-4-2011

Na een 6 daagde trektocht door Oman 2 etmalen in dit resort doorgebracht. Resort bestaat uit een hoofdgebouw met daarbij bungalow achtige appartementen op een fraai aangelegd terrein direct achter een breed zandstrand met parasols. Appartementen zijn ruim met een goede badkamer (geen bad). Deze waren schoon en netjes. Maaltijden zijn goed met voldoende variatie. Ook voor de lunch (à la Carte) is er genoeg keuze. Personeel hebben wij als vriendelijk ervaren.

prima strandhotel

Esther,
    23-2-2010

Prima strandhotel om een paar dagen bij te komen of een tochtje naar de forten

van Nakhal en Rustaq te maken.

Prima kamers en heerlijk eten, wij hebben geen klachten over de bediening.

Voor schelpen liefhebbers, het strand in de omgeving ligt er vol mee.

Kindvriendelijk hotel op ca. 1 uur rijden van de luchthaven van Muscat.

een beetje vergane glorie

Simon,
    22-5-2009

ligt aan het strand als je in de eetzaal zit kijk je tegen het gaas van het hek

net apen in de dieren tuin.

geen water op de kamer, jammer dat is er wel in andere hotels.

de ontvangst in de receptie is perfect

Goed strandhotel

Hannie,
    19-3-2009

Een ontspannen verblijf, prima kamers (in bungalow stijl), mooi strand, mooi zwembad, service ok, goed eten, leuke pub met live optredens. Alleen het personeel in het restaurant is zeer traag.