Reviews over accommodaties in Oekraïne

Ronald,
    10-5-2017

Ligging was heel mooi. Leuk een scooter gehuurd. Fantastische omgeving.

Schitterend hotel, stevig geprijsd.

Wereldsteden,
    27-12-2012

Een prachtige ontvangsthal met glazen liften geven dit hotel direct een statige uitstraling. Daar is de prijs ook op afgestemd, op basis van de kamers en de uitstraling valt dit te begrijpen. Een glimlachje af en toe bij het personeel doet wonderen en voor West-Europeanen blijft het verbazend dat een compleet peloton aan overtollige medewerkers vooral niks staat te doen. Kamers waren prachtige, eten was heerlijk!

leuk hotel goede ligging

friis,
    30-7-2012

leuk hotel goede ruime kamers en ruime douche

drank is nog vrij hoog in de bar van hotel, en de bar loopt na 8 uur vol met dames van de stipclub die ook in het hotel aanezig is.

verder is het hotel prima ontbijt was niet echt top.

Waar voor je geld

Bernadette Kroon,
    15-4-2012

Grootste voordeel is de ligging. Je bent zo in het centrum, desnoods te voet. Taxi kost 10 euro

Zakenhotel

robertenmartine,
    20-1-2012

Hotel straalt nog typisch russische stijl uit. Voor westerse begrippen 'vergane glorie'. Kamers zijn niet erg ruim; tv aanwezig, douchen staand in ligbad. Bed aan korte kant voor mensen boven 1,80 m. Gordijnen waren veel smaller dan raam breed was; gelukkig was het buiten donker tussen 16.00 uur 's middags en 8.00 uur 's ochtends. Groot winkelcentrum om de hoek; tevens straat met restaurantjes en winkels. Centrum is naar schatting 2 km lopen. Metro op 800 m.

In de bar zijn elke avond voldoende dames aanwezig om je een leuke nacht te bezorgen, mocht je daar interesse in hebben. Dit tref je in de meeste hotels in Kiev aan overigens.

Uitgebreid ontbijtbuffet van een ietwat vreemde samenstelling. Gekookte wortels e.d. Ook kleine croissantjes, gekookt eitje en jam aanwezig. Ontbijtzaal veel te klein voor grootte van hotel, dus regelmatig wachten op een plekje. Alle nachten die je blijft, vooruit te betalen à ca. € 85,- incl ontbijt.