Reviews over accommodaties in Oekraïne

Boutique hotel met zwembad op loopafstand centrum

jeroen,
    20-8-2017

Klein goed verzorgd hotel met zwembad, parkeren op terrein, goed restaurant , aangename wijk. Je loopt in een kwartier naar het centrum. Ideaal voor kinderen door het zwembad. Persoonlijke aandacht.

Sfeervol midden in het centrum. Aanrader!

Maria,
    10-7-2016

Midden in het centrum, tegenover het operagebouw. Veel restaurants, terrassen en winkels in directe omgeving. Het meeste personeel spreekt redelijk Engels. Men is erg vriendelijk. Ontbijt is goed, zeker voor Oekraïense begrippen, met veel warme gerechten. Verder diverse cereals, yoghurt en fruit. Brood om te toasten. Ontbijtzaal is klein, maar buiten op het terras is voldoende plek. Ik had een kamer zonder raam. Voor een kleine meerprijs kun je een kamer mét raam hebben. Dat extra geld is het waard. Want hoewel de kamer prima is en airco heeft, is het toch benauwend om geen daglicht te hebben en niet te kunnen luchten. Vertrek je laat? Dan kan bagage gratis bewaard worden. Vliegveld is ca 20 tot 30 minuten met een taxi. Alles bij elkaar een aanrader als je een hotel in het centrum zoekt. Ben je in Odessa voor het strand? Dan zit je hier niet goed.

Goed en goedkoop!

R.J.,
    31-8-2015

Een goed hotel op een steenworp afstand van het stadion van Kiev en in het centrum. Supermarkten, bank en Ierse pub in de nabije omgeving.

Echt een goed hotel met uitstekende service

edwin_boogaards,
    1-9-2013

Het hotel ligt in het centrum van Kiev en is ideal als uitvalsbasis voor een weekendje Kiev! Niet geschikt voor kinderen.

Ik heb hier voor zakelijke redenen gezeten, maar zou voor een weekendje Kiev zeker hetzelfde hotel kiezen.

Zoo mooi

Kevin De Jong,
    9-8-2013

Met uitzicht op de donbass arena dat in de avond blauw word geniaal. Met 3 sauna's exht fantastische douches zwembad fitniss... Het hotel heeft echt alles echt een aanrader