Appartement Omega

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Omega

• 10robinsevastopol03-09-2013

Een fantastisch vakantieverblijf

Na een teleurstelling in Hotel Aquamarine hebben we bij touroperator het appartement Omega II geboekt. Fantastische Nederlandstalige service. Goed ingericht appartement. Schoon en rustig.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Tanja15-02-2011

Zeer goed

We hebben na 2 dagen in hotel south (zie onze beoordeling daar) het hotel ingeruild voor dit schitterende appartment. Een verademing na de zeer slechte service daar. Groot voordeel is dat de verhuurder Nederlander (Robin) is en begrijpt wat Nederlandse toeristen met kinderen en een baby van 6 maanden willen. Werkelijk alles inclusief prijs zoals vooraf door hem opgegeven. Bij aankomst zag hij dat we de baby bij ons hadden en reed meteen weg om een campingbedje te halen. Perfecte service! We hebben genoten van de omgeving. Sommige uitstapjes via Robin geboekt en ook zelf ondernomen met goede uitleg vooraf. het appartement is groot, schoon en alles aanwezig. Lekker warm met extra airconditioning die ook als verwarming kan werken. Internet, satelliet met Nederlandse TV en openbaar vervoer om de hoek. Jammer dat het veel te koud was voor het strand want dat is op 250 meter lopen. We hebben al geboekt voor aanstaande zomer! Ook gemakkelijk onder anvr voorwaarden en nederlandse bank.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 7ilse24-01-2011

mooie plek

apartement is zeer schoon en mooi, erg ruimtelijk, mooie meubels en inrichting. Goed voor gezin met en zonder kinderen

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Jan13-04-2010

Zeer goede service

Gedurende de laatste 7 jaar gaan we 2 x per jaar met veel plezier naar Sevastopol vauit Kiev. We worden altijd heel persoonlijk ontvangen met natuurlijk een drankje, uitleg van de accommodatie, stadsgids en plattegrond. Tevens worden hun gasten altijd ingelicht over de do's en don'ts in Sevastopol. Dit levert altijd goede raad voor leuke bestemmingen, restaurants en bezienswaardigheden. Nu gaan we niet meer mee, maar normaal krijgen al hun gasten die langer verblijven een gratis stadwandeling aangeboden. De appartementen zijn modern, schoon en hebben alles wat een mens nuttig kan gebruiken tijdens een vakantie. De service is heel persoonlijk en als er iets is zijn ze 24 uur per dag binnen 30 minuten bij je. De excursies zijn altijd nieuw en gezellig en zeer interessant. Vooral het zwemmen met de dolfijnen is iets om naar uit te kijken. Momenteel zijn we in Sevastopol, maar zullen zeker voor we naar huis rijden, onze volgende vakantie bij hen boeken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 10Mark28-02-2010

Beter als de foto's beloven

Vanwege de indeling van dit appartement hadden onze kinderen een volledig "eigen" appartement met douche, wc, keuken en slaapkamer voorzien van alle faciliteiten. het appartement ligt op een steenworp van het gezellige strand Omega. Wij hebben het geboekt via de Nederlandse eigenaar die woont in Sebastopol. Dat leverde gezellige avonden op met veel wetenswaardigheden om de mooiste plaatsen te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9Hans Dolstra24-01-2010

Mooie omgeving en veel te doen !!

Het appartement ligt zeer gunstig tov de mooie omgeving. Voor volwassenen is er meer dan voldoende te doen en te bezichtigen. Onze kinderen zijn niet geinteresseerd in dit soort omgeving. Er valt veel te verkennen, ook onder water. Voor ons een mooie toevoeging aan onze favoriete duiklokaties. De servive in het appartement was zeer keurig. We gaan zeker weer terug naar deze plaats Voor reizigers zijn de vlootdagen aan te bevelen. Leuk spectakel

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Natasha23-01-2010

Fantastische bestemming en service

Wij hebben dit appartement geboekt met onze vrienden die net als wij ook een baby bij zich hadden. Het appartement is eigenlijk ingericht als 2 een kamer appartementen, maar toch samen. We hadden dus onze privacy als we dat wilden, maar konden ook lekker samen ontbijten en op stap. Voor de baby plaatste de Nederlandstalige eigenaar een campingbedje toen hij onze baby zag. Dat is pas service. Onze auto stond veilig onder bij het appartement en het strand, restaurants en barretjes lagen op 150 meter lopen. Inde buurt, maar toch lekker rustig in het appartement voor de baby om te slapen. Wij zullen hier zeker terugkeren!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Appartement Omega info