Appartement Omega

8 reviews over Appartement Omega in het Nederlands

Een fantastisch vakantieverblijf

robinsevastopol
3-9-2013

Na een teleurstelling in Hotel Aquamarine hebben we bij touroperator het appartement Omega II geboekt. Fantastische Nederlandstalige service. Goed ingericht appartement. Schoon en rustig.

een lekker apartement

ed mol
19-4-2011

lekker ruim en schoon, goede keuken, ruime slaapkamers, voldoende berging, lekker bubbelbad, veilig en lekker dicht bij de bushalte, supermarkt, strand en uitgaansleven van omega (al is de binnenstad beter voorzien)

Zeer goed

Tanja
15-2-2011

We hebben na 2 dagen in hotel south (zie onze beoordeling daar) het hotel ingeruild voor dit schitterende appartment. Een verademing na de zeer slechte service daar. Groot voordeel is dat de verhuurder Nederlander (Robin) is en begrijpt wat Nederlandse toeristen met kinderen en een baby van 6 maanden willen. Werkelijk alles inclusief prijs zoals vooraf door hem opgegeven. Bij aankomst zag hij dat we de baby bij ons hadden en reed meteen weg om een campingbedje te halen. Perfecte service! We hebben genoten van de omgeving. Sommige uitstapjes via Robin geboekt en ook zelf ondernomen met goede uitleg vooraf. het appartement is groot, schoon en alles aanwezig. Lekker warm met extra airconditioning die ook als verwarming kan werken. Internet, satelliet met Nederlandse TV en openbaar vervoer om de hoek. Jammer dat het veel te koud was voor het strand want dat is op 250 meter lopen. We hebben al geboekt voor aanstaande zomer! Ook gemakkelijk onder anvr voorwaarden en nederlandse bank.

mooie plek

ilse
24-1-2011

apartement is zeer schoon en mooi, erg ruimtelijk, mooie meubels en inrichting. Goed voor gezin met en zonder kinderen

Zeer goede service

Jan
13-4-2010

Gedurende de laatste 7 jaar gaan we 2 x per jaar met veel plezier naar Sevastopol vauit Kiev. We worden altijd heel persoonlijk ontvangen met natuurlijk een drankje, uitleg van de accommodatie, stadsgids en plattegrond. Tevens worden hun gasten altijd ingelicht over de do's en don'ts in Sevastopol. Dit levert altijd goede raad voor leuke bestemmingen, restaurants en bezienswaardigheden. Nu gaan we niet meer mee, maar normaal krijgen al hun gasten die langer verblijven een gratis stadwandeling aangeboden. De appartementen zijn modern, schoon en hebben alles wat een mens nuttig kan gebruiken tijdens een vakantie. De service is heel persoonlijk en als er iets is zijn ze 24 uur per dag binnen 30 minuten bij je. De excursies zijn altijd nieuw en gezellig en zeer interessant. Vooral het zwemmen met de dolfijnen is iets om naar uit te kijken. Momenteel zijn we in Sevastopol, maar zullen zeker voor we naar huis rijden, onze volgende vakantie bij hen boeken.

Beter als de foto's beloven

Mark
28-2-2010

Vanwege de indeling van dit appartement hadden onze kinderen een volledig "eigen" appartement met douche, wc, keuken en slaapkamer voorzien van alle faciliteiten. het appartement ligt op een steenworp van het gezellige strand Omega. Wij hebben het geboekt via de Nederlandse eigenaar die woont in Sebastopol. Dat leverde gezellige avonden op met veel wetenswaardigheden om de mooiste plaatsen te bezoeken.

Mooie omgeving en veel te doen !!

Hans Dolstra
24-1-2010

Het appartement ligt zeer gunstig tov de mooie omgeving.

Voor volwassenen is er meer dan voldoende te doen en te bezichtigen. Onze kinderen zijn niet geinteresseerd in dit soort omgeving.

Er valt veel te verkennen, ook onder water. Voor ons een mooie toevoeging aan onze favoriete duiklokaties. De servive in het appartement was zeer keurig.

We gaan zeker weer terug naar deze plaats

Voor reizigers zijn de vlootdagen aan te bevelen. Leuk spectakel

Fantastische bestemming en service

Natasha
23-1-2010

Wij hebben dit appartement geboekt met onze vrienden die net als wij ook een baby bij zich hadden. Het appartement is eigenlijk ingericht als 2 een kamer appartementen, maar toch samen. We hadden dus onze privacy als we dat wilden, maar konden ook lekker samen ontbijten en op stap. Voor de baby plaatste de Nederlandstalige eigenaar een campingbedje toen hij onze baby zag. Dat is pas service. Onze auto stond veilig onder bij het appartement en het strand, restaurants en barretjes lagen op 150 meter lopen. Inde buurt, maar toch lekker rustig in het appartement voor de baby om te slapen. Wij zullen hier zeker terugkeren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Omega in Sevastopol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Omega zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Omega scoort een 9.11 uit 10 op basis van 8 reviews.