Sevastopol

We hebben een aantal aanbieders voor Sevastopol voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sevastopol voor je op een rij gezet:

Reviews over Sevastopol

Geweldige vakantie gehad, top locatie!

Andrey,
    15-12-2015

Wij zijn met een groepje vrienden geweest. We hebben ons zeer vermaakt. Je kan alles doen, van duiken tot klifspringen. De stranden zijn mooi, mensen zijn vriendelijk. Uitgaansleven is ook echt een aanrader! Je kan zowel elke avond stappen maar er is ook heel veel om te zien.

Gereisd met vrienden in juli 2014

De beste vakantieplek!!

Andrey,
    6-2-2013

De beste vakantie plek die er is. Het is voordelig het is mooi je hebt alles. Goede hotels goede appartaments mooie boulvaar mooie stranden. Perfecte vakantie bestemming en waarschijnlijk word het over aantaal jaar veel drukker bezocht door nederlanders geloof me!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Fijne en goedkope vakantie gehad

Robbert,
    20-2-2012

Samen met mijn vrouw reis ik al sinds 93 twee maal per jaar naar Sevastopol voor vakantie en familiebezoek. Snap dan ook niet precies waar men in andere beoordeling over praat met zwerfhonden ed op de weg. Hardrijden in Sevastopol is bijna onmogelijk vanwege de controles van de politie. Wij rijden altijd veilig met onze eigen auto vanuit Nederland naar en door de stad en omgeving! De straten zijn prima net als overigens op de rest van de krim. Heeft vele monumenten en de gehele stad is oud in de overgang van sovjet naar modern vakantieoord. Omdat het oude hersteld word krijgt het een charme van mooie zuidelijke oorden. Men is vriendelijk en warm. Het eten is uitstekend en vers. De stranden zijn schoon en op vele plaatsen kun je helemaal alleen op het witte strand verblijven. De bezienswaardigheden teveel om te noemen. Onze voorkeur gaat uit naar Sevastopol. Die keus is duidelijk daar we vergelijking hebben met vakanties in Odessa, Sudak, Evpatoria die niet voor herhaling vatbaar zijn

Gereisd met partner in september 2011

een aanrader als je van historie houdt

ed mol,
    19-4-2011

een plaats met zeer veel historie, krim- eerste en tweede wereldoorlog. een veilige stad, lekker gezond vers eten, veel keuze, uitgaansleven is verdeeld in lagen daar door heel gevarieerd. kozaktravel een zeer goed georganiseerd en helpend reisbureau.

veel te zien en te beleven!!! een echte aanrader.

Gereisd alleenreizend in maart 2011

Heel mooi met veel geschiedenis en cultuur.

Tanja,
    15-2-2011

Mooie en gezellige stad met veel te veel te zien en doen voor 1 vakantie. Vele redenen dus om hier terug te komen as zomer. Wij, familie met kleine kinderen konden veel doen en zien zelfs al was het winter. Het is minder koud als in Nederland en de lucht is er heel schoon. Ik heb astma, maar voelde mij na 2 dagen al veel beter. Zeker een aanrader voor de zomer wanneer alles in bloei staat en de vele bomen blad hebben. Sevastopol is een groene stad met vriendelijke mensen mooie monumenten gebouwen en musea. Goedkoop in de restaurants en barretjes en winkels. Makkelijk om naar andere plaatsen te reizen en goed berijkbaar via het vliegveld bij de stad. 1 ding is minder want ik heb mijn man voordurend zijn nek zien breken omdat hij teveel naar de vrouwen keek die bijna allemaal zeer slank zijn en op hoge hakken lopen. Komende zomer krijgt hij een riempje om ;-)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011
Sevastopol scoort een 8,2 uit 10, op basis van 18 reviews