Reviews over Odessa

Sfeervol midden in het centrum. Aanrader!

Maria,
    10-7-2016

Midden in het centrum, tegenover het operagebouw. Veel restaurants, terrassen en winkels in directe omgeving. Het meeste personeel spreekt redelijk Engels. Men is erg vriendelijk. Ontbijt is goed, zeker voor Oekraïense begrippen, met veel warme gerechten. Verder diverse cereals, yoghurt en fruit. Brood om te toasten. Ontbijtzaal is klein, maar buiten op het terras is voldoende plek. Ik had een kamer zonder raam. Voor een kleine meerprijs kun je een kamer mét raam hebben. Dat extra geld is het waard. Want hoewel de kamer prima is en airco heeft, is het toch benauwend om geen daglicht te hebben en niet te kunnen luchten. Vertrek je laat? Dan kan bagage gratis bewaard worden. Vliegveld is ca 20 tot 30 minuten met een taxi. Alles bij elkaar een aanrader als je een hotel in het centrum zoekt. Ben je in Odessa voor het strand? Dan zit je hier niet goed.

Aanrader in het centrum van Odessa

Noud,
    19-8-2011

Renaissance Suites Odessa (RSO) is een prima accommodatie in Odessa. Wij hadden een appartementje met woonkamer en aparte slaapkamer en badkamer met bad. RSO zit midden in het centrum, op Rishelyevskaya. Je loopt de binnenplaats af en je kijkt gelijk uit op de schitterende opera! Ook de vele restaurantjes en bezienswaardigheden zijn vlakbij.

Anders dan bij veel appartementenverhuur, zit de receptie gewoon in het zelfde gebouw. Makkelijk bij het ophalen van de sleutels en als je (toeristische) vragen hebt.

Zeker een aanrader!

goed

Arija,
    18-12-2010

Gewoon goed, prijs/kwaliteit uitstekend (€48 single room). Wat verouderd interieur op de kamer maar de hal is dan weer ruim en alure. Goede lokatie, centraal. Aan te bevelen.

Luxe voor redelijke prijzen

Jeroen,
    17-2-2010

Prachtig hotel met een uitstekende keuken. Engels wordt niet door al het personeel gesproken maar de service is uitstekend. Kamers wat ouderwets maar schoon en groot. Op loopafstand van centrum, haven en strand. Aanrader voor Odessa.

Mooi oud hotel, grote eenvoudige maar mooie kamers

P.S.,
    28-8-2007

Mooi oud hotel, grote eenvoudige maar mooie kamers. Ligging op loopafstand van centrum bij de zee. Prettig verblijf. Soms een bruiloftsfeest in het weekeind wat wel behoorlijke muziek overlast geeft. Is ook wel weer leuk om eens een kijkje te werpen.

Odessa scoort een 8,1 uit 10, op basis van 22 reviews