• Type accommodatie

• Type hotel

Reviews over Odessa

Johan
    11-8-2017

Odessa is een prachtige stad die erg in beweging en ontwikkeling is. Voor mensen die van cultuur houden, architectuur en musea is Odessa een echte aanrader. Dit valt heel erg goed te combineren met zon, zee en strand. Odessa blijft een land in het oosten van Europa waardoor er veel zwervende ouderen zijn op straat doordat de ouderen ophang hier voornamelijk door de familie wordt gedaan. Als deze er zijn. Vanaf Odessa worden verschillende trips aangeboden door de 'adventures club' naar bijvoorbeeld Buki canyon. Het klopt dat mensen vaak minder Engels spreken wat als lastig kan worden ervaren. Ik heb de stad als bijzonder veilig ervaren. Natuurlijk veel uniformen op straat. Aan de andere kant houdt dit Jantje boef uit beeld. Hoe meer je buiten district 1 komt (centrum, haven en stranden), kan Odessa als meer triestig worden ervaren en stijgt de criminaliteit. Al met al een prachtige, goedkope, veilige stad met veel bezienswaardigheden en een aanrader voor de cultuursnuiver.

Odessa scoort een 8,1 uit 10, op basis van 22 reviews