Hostel The Kosmonaut

1 review over Hostel The Kosmonaut in het Nederlands

Fantastische service

reneesueters
28-8-2010

De staf sprak zeer goed engels en is zeer behulpzaam. Mocht er verder iets zijn, de eigenaar is Australisch en kan zich verstaanbaar maken in het Oekraiens. Je kunt bij de receptie voor alle vragen terecht. Zowel voor informatie over leuke uitstapjes als het bellen van een taxi waarbij ze gelijk de prijs voor je kunnen afspreken zodat je niet wordt afgezet. Vanuit het hostel worden tours georganiseerd zoals traditionele Banjas en schieten met authentieke Sovjetwapens. laatstgenoemde is zeker de moeite waard. Het hostel is wel erg gehorig, je kunt s'nachts zelfs mensen over de gang horen lopen vanuit ons tweepersoonskamer. Let wel op, het is een hostel, geen hotel. Dus gedeelde badkamer en veel jonge reizigers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel The Kosmonaut in Lviv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel The Kosmonaut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel The Kosmonaut scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.