Hotel George

KinderhotelWeer vandaag14°5°

We hebben een aantal aanbieders voor George voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel George in het Nederlands

Met vrienden

Als in een film

Jeroen Bezema
4-10-2009

De liefhebbers van jugendstil kunnen hun hart ophalen aan dit grote hotel, tikje vergane glorie, maar erg filmisch. Met alle tierlantijnen op de gangen en in het trappenhuis in combinatie met het feit dat er vrijwel geen gasten waren deed het op de gangen zelfs wat ''spooky'' aan, op een leuke manier! Alles is groot gedimensioneerd, dus ook de kamers en de bedden. Het stadsgeluid dringt wel erg door in de kamers. Maar de ligging is dan ook perfect, direct aan het centrale plein van deze bezienswaardige stad. Het ontbijt is inbegrepen en zeer compleet. Het personeel is vriendelijk en loopt af en aan om omeletten, brood etc. te brengen. Er zijn dan ook maar weinig gasten om de aandacht over te verdelen. Als L'viv wat meer een toeristenbestemming wordt, wat het zeker verdient, zou het mooi zijn als dit hotel er van mee profiteerde, om te voorkomen dat het dicht moet.

Als je van vergane glorie hotels houdt, zit je in Oekraïne sowieso erg goed!

Historisch hotel

Rene
4-10-2009

Dit hotel ligt in het prachtige centrum van Lviv. Hotel met Jugendstilgevels heeft een historische uitstraling net als de inrichting en de sfeer zelf. De kamers en gangen zijn groot, ruim en gedetailleerd uitgewerkt. Je waant je in de Habsburgse tijd. Loop je het hotel uit, dan sta je dus direct in het mooie en monumentale museum van Lviv. Toppertje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel George in Lviv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.