Reviews over Lviv

Boutique hotel met zwembad op loopafstand centrum

jeroen,
    20-8-2017

Klein goed verzorgd hotel met zwembad, parkeren op terrein, goed restaurant , aangename wijk. Je loopt in een kwartier naar het centrum. Ideaal voor kinderen door het zwembad. Persoonlijke aandacht.

Luxe hotel in prettige veilige stad

Marco Tesselaar,
    27-4-2016

Het westelijke gedeelte van de Oekraïne is bijzonder veilig. Het hotel dat wij geboekt hebben, bestaat nog niet zo lang en is ongeveer 15 min met de auto te bereiken vanaf het vliegveld. Het is spotgoedkoop in de Oekraïne, omdat de valuta nogal gedevalueerd is. De kamers in het hotel zijn zeer ruim en zien er luxeus uit. De kosten bedragen ongeveer € 70.- p.p. voor 3 nachten De binnenstad behoort tot Unesco gebied. De bediening kan in het begin stug overkomen, maar als je een aantal dagen in dit hotel vertoeft, worden ze openhartiger. Engels is de voertaal. Het uitzicht vanuit het hotel is niet echt denderend. Het bevindt zich in een rustige wijk. Echter de mooie binnenstad is goed te bereiken. Fitness- en wellnessruimte zijn niet echt groot, maar ziet er mooi uit. Tenslotte gaan we naar alle waarschijnljjk met 7 personen weer naar dit hotel.

Heerlijk rustig hotel in het centrum van de stad

Nico,
    11-7-2012

Ik heb 1 nacht in het hotel verbleven. Het ligt heel centraal in de stad, alle bezienswaardigheden liggen op wandelafstand.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Kamers zijn zeer ruim en hebben alle comfort. Ondanks het feit dat naast het hotel activiteiten plaats vonden, was daarvan in de kamer niets te horen.

Ontbijt op het dakrestaurant is een echte plus. Prachtig zicht op het operagebouw en het centrale park.

De bar is een beetje in een klein kamertje geduwd en hoort er eigenlijk niet thuis.

Leuk Hotel met ruime kamers

Tom,
    8-12-2010

In januari een aantal nachten in dit hotel verbleven tijdens een business trip. Het hotel heeft 3 verdiepingen met ruime kamers. De kamer is voorzien van een minibar, tv en een douche/toilet. De badkamer is redelijk onderhouden. Het onbijt was iedere ochtend een verassing maar wel in orde (soms een eitje, soms een toetje). Het Hotel heeft een kleine bar (in de ontbijt ruimte/restaurant gedeelte) met verschillende soorten bier en snacks.

modern internationaal hotel met klassieke allure

Pieter Lanser,
    25-11-2010

Het hotel ligt in het centrum van L'viv/L'vov/L'wew/Lemberg, naar gelang je een bepaalde taal spreekt. Het is prachtig gerenoveerd en zou veel meer van het toerisme en cultureel/zakelijk bezoek kunnen profiteren wanneer dat luchtvaartmaatschappijen hun prijs op deze bestemming niet kunstmatig hoog zouden houden. Per trein is het bepaald geen lolletje en per auto evenmin. Zo dichtbij en toch zo ver weg!

Het personeel spreekt voorbeeldig Engels of Duits, afhankelijk van de leeftijd. Af en toe proef je nog wat post-stalinistische onbuigzaamheid. Voor het hotel en de stad, die onder UNESCO-bescherming staat, zouden we graag terugkomen. De reis er naar toe was niet zo heel comfortabel....

Lviv scoort een 9,1 uit 10, op basis van 29 reviews