Hotel Sunflower

7,5

2 reviews over Hotel Sunflower in het Nederlands

Arno
10-2-2011

Gewoon normaal goed. Waardering gemiddeld een 7 service was net iets minder maar voor de rest was het allemaal goed.

Prima hotelletje in het centrum

T. van Sprundel
10-10-2009

Prima klein hotel; goede keurige kamers. Goed bed, schone badkamer. Gratis internet(aansluiting) op de kamer! Ontbijt op de kamer: verse broodjes, beleg, thee/koffie, melk, cornflakes, etc. Prima eigen ophaaldienst vanaf vliegveld Kiev Borispol (een mailtje is voldoende om opgehaald te worden). Zeer hulpvaardige eigenaars. Gelegen in een zijstraat van het grote Oafhankelijkheidsplein en op loopafstand van de Kreschatik (winkelstraat).

Bezoek ook het Oorlogsmuseum (Museum van de Grote Patriottische Oorlog 1941-1945: zeer imposant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunflower in Kiev, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunflower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunflower scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.