Hotel Rus

Met vrienden

Prima betaalbaar hotel

69Tib
13-4-2015

2 nachten in dit hotel verbleven. Was prima. Kamer was klein maar prima. Bed hard. Badkamer erg benauwd. Ontbijt was van grote klasse.

Prima hotel

MM
15-3-2015

Prima hotel voor een paar nachten. Keurige en behulpzame bediening, vooral achter de receptie. Bediening van de bar(s) vooral erg traag. Kamer klein maar prima. Schoon, en alles aanwezig. Bedden waren hard, maar goed te doen. Badkamer klein, maar een geweldige douche. Ontbijt redelijk, maar zat bij de prijs in, dus geen klagen.

heel behoorlijk gezinshotel

jp rebel
7-2-2012

Prima hotel voor een paar dagen, kamers ietwat ouderwets, aardige & efficiente receptie, eetbaar ontbijtbuffet en een redelijke prijs; wij betaalden 90 euro voor ons gezin.

Absolute aanrader

Vedat
13-6-2011

Voor een 3-sterren hotel scoort het op alle gebieden, wat mij betreft, heel hoog.

De ligging is bijna perfect: rustig gelegen en toch 5 -10 minuten lopen van het centrum.

Het ontbijteten is zeer ruim en van goed kwaliteit.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt.

geweldige plek

diana beunen
10-2-2011

hotel Rus*** in Kiev ligt uitstekend gelegen bij het strand en het centrum. Geweldig!

fantasties

frank
27-1-2011

goed en top hotel met lekker eten en kindervriendelijk de prijs is oke kamers zijn goed schon

Gelegen aan rand centrum

Rinus
22-1-2011

Een hoogbouwhotel dat er van buiten erg saai en hoekig uitziet maar het interieur ziet er niet slecht uit.

We hadden een kamer op de 15e verdieping en zodoende een weergaloos mooi uitzicht over de stad met zijn gouden koepels van de kloosters.

Het is gelegen aan de rand van het centrum en zodoende erg gunstig voor een bezoek aan het centrum, ontbijt en avondeten zijn oke.

Ergerniswekkend waren soms de prostituees die zich in de lobby aanboden en ook soms op de verdiepingen bij de lift uitgangen de hotelleiding gedoogde dit blijkbaar

Gezien de stevige prijs zou de algehele kwaliteit op een hoger niveau moeten zijn.

Verrassend aangenaam

Nico
20-9-2010

Hotel "Rus" ligt net naast het voetbalstadion. 15 minuutjes te voet en je bent in het centrum van de stad.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er was wat foutje in mijn reservering geslopen en ik werd heel professioneel verdergeholpen.

Ontbijt is heel gevarieerd.

Het hotel heeft geen Westerse uitstraling, maar alles is voor mij perfect verlopen.

prima hotel

J. Kastelijn
20-5-2010

prima middenklasse hotel, stadion voor de Ek ligt er vlak achter. Wel herrie aan de achterkant i.v.m. werkzaamheden aan het stadion. Vraag kamer aan de voorkant van hotel, hebben wij ook gedaan. Ontbijt was prima. Maar buffet avondeten was niet zo, temperatuur van eten was te lauw.

Goed hotel

Rene
23-9-2009

Hotel ligt naast het stadion van Dinamo Kiev en op een kwartiertje lopen van het centrum van Kiev. Vanaf de kamers aan de achterkant van het hotel kijk je zo op het veld. Veel reuring in het hotel. Varierend van mannen in typsiche Sovjet trainingspakken, toeristen, zakenlui, dames van plezier en een wedding desk. In de lobby kan je bovendien nog een gezellige biertje drinken.

We hebben een aantal aanbieders voor Rus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rus in Kiev, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.