Reviews over Kiev

Goede kwaliteit voor lage prijs

Ben,
    15-10-2015

Voor ongeveer €40 per dag heb je een moderne kamer met alles erop en eraan. Op een paar honderd meter van de Sint Sofia Kathedraal, de Golden Gate en Independence Square. Hartje centrum dus! Vriendelijke Engelssprekende receptie, schoon en veilig.

Goed en goedkoop!

R.J.,
    31-8-2015

Een goed hotel op een steenworp afstand van het stadion van Kiev en in het centrum. Supermarkten, bank en Ierse pub in de nabije omgeving.

Prima betaalbaar hotel

69Tib,
    13-4-2015

2 nachten in dit hotel verbleven. Was prima. Kamer was klein maar prima. Bed hard. Badkamer erg benauwd. Ontbijt was van grote klasse.

Prima hotel

MM,
    15-3-2015

Prima hotel voor een paar nachten. Keurige en behulpzame bediening, vooral achter de receptie. Bediening van de bar(s) vooral erg traag. Kamer klein maar prima. Schoon, en alles aanwezig. Bedden waren hard, maar goed te doen. Badkamer klein, maar een geweldige douche. Ontbijt redelijk, maar zat bij de prijs in, dus geen klagen.

Echt een goed hotel met uitstekende service

edwin_boogaards,
    1-9-2013

Het hotel ligt in het centrum van Kiev en is ideal als uitvalsbasis voor een weekendje Kiev! Niet geschikt voor kinderen.

Ik heb hier voor zakelijke redenen gezeten, maar zou voor een weekendje Kiev zeker hetzelfde hotel kiezen.

Kiev scoort een 8,9 uit 10, op basis van 56 reviews