vakanties Kharkow / Charkov / Kharkiv

Dutch Invasie

Myoom,
    21-5-2012

Prachtige omgeving

eigenlijk een camping die al lang bestaat voor de russen

echt goedkoop vriendelijk en erg landelijk

jaren 60 van Nederland

Mooi hotel met vriendelijk personeel

tonya,
    18-5-2012

ivm met werk hier verbleven om de lokaties te bekijken voor Oranjecamping en Oranjeinvasie. Vriendelijk personeel dat behulpzaam was. Heel mooie kamers en niet duur.

prima hotel

bert ,
    18-3-2012

Prima hotel om deze stad te bezoeken. Goede service en vriendelijk personeel. Kamer oké en eten ruime keuze.

Geweldig

Harold Bevelander,
    7-4-2011

Leuk, ik vond het vooral aangenaam. Er waren vele vriendelijke mensen, we hebben zelfs bij ze gelogeerd. Het was een top vakantie een echte aanrader.

Servicegericht

tcjvandijk,
    28-11-2010

Goed hotel, met personeel dat uitstekend Engels spreekt, en dat is erg handig in dit land omdat bijna niemand Engels spreekt.

De kamers worden erg goed schoongemaakt en voor het personeel is niets te veel.

Het hotel ligt eigenlijk midden in Kharkiv, aan de rand van een mooi stadspark, en het grootste plein van Europa.

Kharkow / Charkov / Kharkiv scoort een 7,9 uit 10, op basis van 8 reviews