Kharkow / Charkov / Kharkiv

Kharkow / Charkov / Kharkiv

vakanties Kharkow / Charkov / Kharkiv

We hebben een aantal aanbieders voor Kharkow / Charkov / Kharkiv voor je op een rij gezet:

Reviews over Kharkow / Charkov / Kharkiv

• 8Andre Tinus16-12-2018

Mooi leuk en gezellig met alle beelden en parken

Mooie stad met veel cultuur en kunst ook een leuk pretpark midden in het centrum appartement huren goedkoop en netjes kortom een aanrader voor stellen voor kleine kinderen vind ik het niet te weinig te doen.

• 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in juli 2018

• 7Thessa17-09-2013

Saaie stad, weinig ontwikkeling

Weinig te beleven in de stad, parken bij de universiteit en aan de rivier zijn wel mooi en veel bruidjes te zien op vrijdag en zaterdag

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Мария03-09-2012

Очень понравилось!

Много мест для развлечений, есть хорошие заведения да и в целом город красивый!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 8Lars07-08-2012

Prachtige stad

Ben hier tijdens het EK'12 geweest, dus mijn beoordeling zal niet helemaal objectief zijn. Van wat ik heb gezien, een prachtige grote stad. Goede faciliteiten, alles goed bereikbaar per taxi! Het is echt een grote stad, op loopafstand is bijna niets te doen. We konden vanaf de Oranjecamping (aan de Heroiv Pratsi) bij een groot overdekt winkelcentrum komen waar vanalles te doen was (winkels, restaurants, entertainment, bowling). Het is alleen al mooi om vanaf een bankje naar het verkeer te kijken: Lada's, oude bussen, stokoude trams... Via de metro kun je overal komen, een metrokaart is daarbij wel handig. Aanrader is het grote park bij het plein waar de fanzone gevestigd was!

• 8Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Corry07-07-2012

Geweldig tijdens het EK!

Oekraine is een mooi land waar je je perfect kunt vermaken. Je trekt daarom veel bekijks en mensen vinden het fijn dat je er bent.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 6tonya18-05-2012

Mooie stad om een keer te zien.

Mooie plaats om 1 keer te bezoeken maar wel 1 van de mindere in vergelijking met plaatsen als de 2 steden Sevastopol en Kiev, de plaats Lviv en het gehele schiereiland de Krim, of de karpaten voor de wintersport.

• 6Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7Agata15-05-2012

Nie polecam

Nie podobało mi się to miejsce,.

• 9Omgeving
    • 9Cultuur

januari 2012

• 8bert 15-03-2012

rustige stad bijna klaar van EK2012

Rustige stad met mooi park en voldoende winkels. Omgeving is ook interessant om te bezoeken

• 8Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Zakelijk gereisd in februari 2012

• 9Lyudmyla07-12-2011

Een geweldige plek!

Ik heb veel vrienden en kennissen die vliegen naar Kharkov uit Rotterdam. Maar in Nederland is er geen rechtstreekse vlucht naar Kharkov. Ik denk dat deze vlucht zal zijn in de grote vraag! Kharkov is de grootste stad in het oosten van Oekraïne, de tweede grootste stad van Oekraïne, hoofd wetenschappelijke, industriële, transport en student centrum. Was het grootste centrum-Tank, tractor, turbine, en de derde grootste industriële, wetenschappelijke en transport centrum van de Sovjet-Unie na Moskou en Leningrad. In de tweede helft van de XX eeuw - de belangrijkste transport hub van Zuidoost-Europa. In de stad van 60 onderzoeksinstituten, 45 universiteiten, waaronder de Universiteit van Charkov (zesde in het Russische Rijk, opgericht in 1805) en de Polytechnic Institute (tweede technische universiteit van het Russische Rijk, opgericht in 1885), 16 musea, de City Art Gallery, 6 staat theaters, 80 bibliotheken. Ik geloof dat deze vlucht zal zijn in de grote vraag!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving