Kamenets-Podolsky

Reviews over Kamenets-Podolsky

super

Olga,
    22-3-2017

klein familie hotel van 6 of 8 kamer . schoon . super uitzicht van het terras . lekkere ontbijt . vlakbij centrum .neem trip naar "Bakota" -- super uitzicht of groten . s 'avonds eten in het cafe "Nika" in centrum ( 5-10 min lopen)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Betaalbaar goed hotel in centrum

Maria,
    4-7-2013

Het hotel ligt in de winkelstraat van de stad (het nieuwe gedeelte), vlakbij de markt. Een vrij nieuw hotel. De economic 1-persoonskamer is heel klein, maar volledig. Niet geschikt voor een lang vakantieverblijf, maar voor kort verblijf of zakelijk is het prima. Inrichting met vrolijke en heldere kleuren. Schoon. Handdoeken worden per 3 dagen gewisseld. Airco op de kamer. Op de 5e verdieping was geen wifi ontvangst. Dit schijnt per etage te verschillen.

Ontbijtbuffet is voor Oekraïense begrippen heel goed (brood, diverse per dag wisselende koude en warme gerechten, yoghurt, koffie/thee, sap). Buffet wordt goed bijgevuld.

De website van het hotel is in het engels, alleen de reserverings- en betalingsmodule is volledig in het Oekraïens. Een deel van het personeel spreekt goed Engels.

Alles bij elkaar een heel goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd zakelijk in juni 2013
Kamenets-Podolsky scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews