Reviews over accommodaties in Vestfold

Matig hotel voor een Noorse prijs

Peter,
    1-7-2012

Opvattingen kunnen verschillen. Rica is een groot hotel, waarvan je veel verwacht. De kamers zijn echter aan de kleine kant en de bedden van een zeer laag kwaliteitsniveau. Het hotelmanagement roept je op de kwaliteit van het schoonmaakwerk te beoordelen. De vlokken stof liggen onder alle meubels en ook de minibar is niet schoon. Het restaurant houdt voor goede klanten de mooiste plekjes bezet, door die plaatsen als gereserveerd te betitelen. Voor de vroege vertrekker (en dat zijner nogal wat in dit hotel) is naast het reguliere ontbijt (met pannekoekjes ;-)) ook een vroeg ontwijt tussen 5 en 6. Wie daar om half zes binnenkomt treft slechts een paar stukjes knackebrod, terwijl het personeel drukker is met het opruimen van de tafels in plaats van het aanvullen van het buffet. Wat ons betreft zeker geen aanrader. De enige plus: het ligt op een half uur van de haven van Larvik.

Conform verwachtingen

bart&gerda,
    24-11-2009

prima hotel, uitstekend ontbijt, centaal gelegen in Tonsberg.

5 loopmin. van station. wat kleine zaken:lampjes kapot, doogezakte stoel

Oud Grand Hotel

Anja,
    15-8-2009

Het enige hotel in Stavern, een mooi plaatsje aan de Noorse zuidkust. We hadden de laatste kamer, een grote 1-persoonskamer met extra bed. Groot genoeg voor 2 personen. Supervriendelijke receptioniste en prima ontbijtbuffet. Net wat we nodig hadden na een lange dag in de auto! Lekker eten kan in het visrestaurant op het piertje voor het hotel.

Rica Park Hotel Sandefjord

Stéphane,
    19-7-2006

Rica Park Hotel Sandefjord.

Fijn hotel, dicht bij het kleine centrum en maar 15min rijden van vliegveld Torp.

Receptie zeer klantvriendelijk. Ik wou een dag een fiets huren en men dacht dat ze er nog wel 1 in de kelder hadden staan. Het betrof een nieuwe ATB en had hem een dag voor niets mee!

Indrukwekkend binnenzwembad (groot en luxe) met gym.

Ontbijt op z'n Noors, dus met pannekoekjes ;-)