Reviews over Svelvik

Heel mooie camping voor een paar dagen

Margo,
    10-8-2016

Vanuit een hytte op deze camping heb je een geweldig uitzicht op het Drammenfjord. Bijna iedere hytte heeft een prachtig priveplekje op deze camping.

Wij zaten in hytte nr. 14. Nadeel van dit plekje was dat het elke keer weer een hele klim was naar bovenaan de camping om naar het toilet te kunnen. Toch was deze klim het waard om op deze prachtige plek te verblijven.

De hytte was erg mooi ingericht. Alle hytte's werden goed schoon gehouden.

Het strandje was dichtbij onze hytte.

Het sanitair bij de vrouwen ziet er erg goed uit. Bij de mannen is alles veel krapper en minder ruim opgezet.

Het sanitair wordt goed schoongehouden. Enige nadeel is dat bij de vrouwen tussen 11:00 en 12:00 uur wordt schoongemaakt. Je mag dan niet het toiletgebouw binnen. Bij de mannen is dit tussen 12:00 en 13:00 uur.

Op de camping staan veel vaste gasten met stacaravan.

Er is een speeltuintje voor de kinderen aanwezig op de camping.

Onze zoon van 8 heeft zich prima vermaakt in het water en met het zoeken naar bosbessen en frambozen.

Het strandje is ideaal voor jonge kinderen met het lage water. Water komt maximaal tot kniehoogte bij een volwassene. Er zijn kano's te huur tegen een redelijke prijs. Alleen is kanoën lastig met het lage water maar voor de kinderen was het leuk.

Je kan lekker en voordelig eten bij het restaurant op de camping.

Op loopafstand van de camping is er een supermarkt.

Vanaf de camping is het een uur rijden naar Oslo.

In Drammen is er een prachtig overdekt zwembad aanwezig.

Wij vonden de omgeving van de camping verder niet heel interessant. Wij hadden voor 7 dagen gereserveerd maar dat was eigenlijk wat te lang. Twee of drie dagen is denk ik genoeg.

Zeer gastvrij en behulpzaam!

Koen,
    4-7-2012

Wij hebben hier op onze doorreis naar het westen 2 nachten doorgebracht. Voor ons was dit een zeer aangenaam verblijf. Vader, moeder en dochter zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar wanneer je iets nodig hebt of wilt weten. Sanitair is top, evenals het eten bij de "meesterkok". Echt een 100% aanrader!

Mooi gelegen hytte's

Dudok,
    14-8-2011

Deze camping heeft een mooie ligging met uitzicht op het drammenfjord. Vooral de hytte's hebben een fantastisch uitzicht. De eigenaars hebben ook een boerderij en zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is extreem schoon. 's avonds om 23.00 wordt er nog schoongemaakt. Voldoende te doen in de omgeving en Oslo op een uurtje rijden. We hebben genoten!

Gastvrij, mooie ligging, schoon sanitair

Roden,
    11-8-2011

Wij hebben twee weken doorgebracht op deze camping. Een echt familiebedrijf, waarbij wij gastvrij ontvangen zijn. De camping heeft voor gasten drie gastenveldjes. Twee bij het water en één iets hoger gelegen veldje.

Vanaf de camping heb je mooie uitzichten over het fjord. Het fjord is tot de vaargeul ondiep. De vaargeul ligt op ongeveer 500 meter. Ze verhuren kanoe's en kajaks tegen een gunstig tarief. Veel Nederlanders gebruikten de camping als doorgangscamping. De openingstijden van receptie zijn ruim, van 9:00 - 23:00 uur. De camping biedt een goede prijs-/kwaliteit verhouding. Naarmate je langer blijft wordt het tarief lager. De camping biedt 18 eenvoudige 4 persoons hutten, veelal met een fantastisch uitzicht over het fjord.

Leuke camping, mooie ligging hutjes

Sander,
    18-12-2007

Leuke camping, mooie ligging hutjes. Mooi uitzicht op water. Oslo niet ver weg.