• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

2-sterren accommodatie Vestfold

Reviews over accommodaties in Vestfold

Heel mooie camping voor een paar dagen

Margo
    10-8-2016

Vanuit een hytte op deze camping heb je een geweldig uitzicht op het Drammenfjord. Bijna iedere hytte heeft een prachtig priveplekje op deze camping.

Wij zaten in hytte nr. 14. Nadeel van dit plekje was dat het elke keer weer een hele klim was naar bovenaan de camping om naar het toilet te kunnen. Toch was deze klim het waard om op deze prachtige plek te verblijven.

De hytte was erg mooi ingericht. Alle hytte's werden goed schoon gehouden.

Het strandje was dichtbij onze hytte.

Het sanitair bij de vrouwen ziet er erg goed uit. Bij de mannen is alles veel krapper en minder ruim opgezet.

Het sanitair wordt goed schoongehouden. Enige nadeel is dat bij de vrouwen tussen 11:00 en 12:00 uur wordt schoongemaakt. Je mag dan niet het toiletgebouw binnen. Bij de mannen is dit tussen 12:00 en 13:00 uur.

Op de camping staan veel vaste gasten met stacaravan.

Er is een speeltuintje voor de kinderen aanwezig op de camping.

Onze zoon van 8 heeft zich prima vermaakt in het water en met het zoeken naar bosbessen en frambozen.

Het strandje is ideaal voor jonge kinderen met het lage water. Water komt maximaal tot kniehoogte bij een volwassene. Er zijn kano's te huur tegen een redelijke prijs. Alleen is kanoën lastig met het lage water maar voor de kinderen was het leuk.

Je kan lekker en voordelig eten bij het restaurant op de camping.

Op loopafstand van de camping is er een supermarkt.

Vanaf de camping is het een uur rijden naar Oslo.

In Drammen is er een prachtig overdekt zwembad aanwezig.

Wij vonden de omgeving van de camping verder niet heel interessant. Wij hadden voor 7 dagen gereserveerd maar dat was eigenlijk wat te lang. Twee of drie dagen is denk ik genoeg.

Vestfold scoort een 8,5 uit 10, op basis van 5 reviews