Vestfold

We hebben een aantal aanbieders voor Vestfold voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vestfold voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Vestfold

Heel mooie camping voor een paar dagen

Margo,
    10-8-2016

Vanuit een hytte op deze camping heb je een geweldig uitzicht op het Drammenfjord. Bijna iedere hytte heeft een prachtig priveplekje op deze camping.

Wij zaten in hytte nr. 14. Nadeel van dit plekje was dat het elke keer weer een hele klim was naar bovenaan de camping om naar het toilet te kunnen. Toch was deze klim het waard om op deze prachtige plek te verblijven.

De hytte was erg mooi ingericht. Alle hytte's werden goed schoon gehouden.

Het strandje was dichtbij onze hytte.

Het sanitair bij de vrouwen ziet er erg goed uit. Bij de mannen is alles veel krapper en minder ruim opgezet.

Het sanitair wordt goed schoongehouden. Enige nadeel is dat bij de vrouwen tussen 11:00 en 12:00 uur wordt schoongemaakt. Je mag dan niet het toiletgebouw binnen. Bij de mannen is dit tussen 12:00 en 13:00 uur.

Op de camping staan veel vaste gasten met stacaravan.

Er is een speeltuintje voor de kinderen aanwezig op de camping.

Onze zoon van 8 heeft zich prima vermaakt in het water en met het zoeken naar bosbessen en frambozen.

Het strandje is ideaal voor jonge kinderen met het lage water. Water komt maximaal tot kniehoogte bij een volwassene. Er zijn kano's te huur tegen een redelijke prijs. Alleen is kanoën lastig met het lage water maar voor de kinderen was het leuk.

Je kan lekker en voordelig eten bij het restaurant op de camping.

Op loopafstand van de camping is er een supermarkt.

Vanaf de camping is het een uur rijden naar Oslo.

In Drammen is er een prachtig overdekt zwembad aanwezig.

Wij vonden de omgeving van de camping verder niet heel interessant. Wij hadden voor 7 dagen gereserveerd maar dat was eigenlijk wat te lang. Twee of drie dagen is denk ik genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer gastvrij en behulpzaam!

Koen,
    4-7-2012

Wij hebben hier op onze doorreis naar het westen 2 nachten doorgebracht. Voor ons was dit een zeer aangenaam verblijf. Vader, moeder en dochter zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar wanneer je iets nodig hebt of wilt weten. Sanitair is top, evenals het eten bij de "meesterkok". Echt een 100% aanrader!

Gereisd met partner in juli 2012

Matig hotel voor een Noorse prijs

Peter,
    1-7-2012

Opvattingen kunnen verschillen. Rica is een groot hotel, waarvan je veel verwacht. De kamers zijn echter aan de kleine kant en de bedden van een zeer laag kwaliteitsniveau. Het hotelmanagement roept je op de kwaliteit van het schoonmaakwerk te beoordelen. De vlokken stof liggen onder alle meubels en ook de minibar is niet schoon. Het restaurant houdt voor goede klanten de mooiste plekjes bezet, door die plaatsen als gereserveerd te betitelen. Voor de vroege vertrekker (en dat zijner nogal wat in dit hotel) is naast het reguliere ontbijt (met pannekoekjes ;-)) ook een vroeg ontwijt tussen 5 en 6. Wie daar om half zes binnenkomt treft slechts een paar stukjes knackebrod, terwijl het personeel drukker is met het opruimen van de tafels in plaats van het aanvullen van het buffet. Wat ons betreft zeker geen aanrader. De enige plus: het ligt op een half uur van de haven van Larvik.

Gereisd met partner in juni 2012

mooie locatie

Jelle,
    29-9-2011

mooie locatie alleen sanitair erg slecht en oud maar op zich wel schoon

Gereisd met partner in juni 2011

Mooi gelegen hytte's

Dudok,
    14-8-2011

Deze camping heeft een mooie ligging met uitzicht op het drammenfjord. Vooral de hytte's hebben een fantastisch uitzicht. De eigenaars hebben ook een boerderij en zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is extreem schoon. 's avonds om 23.00 wordt er nog schoongemaakt. Voldoende te doen in de omgeving en Oslo op een uurtje rijden. We hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011