Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

10 Reviews over Haugland Boerderij

• 9Anouchka Scholten20-07-2021

Geweldig

Wij verbleven in de Stallen. Een schattig klein huisje, waar het ons aan niets ontbrak. Keuken, badkamer, houtkachel, terras. Zeer gastvrije ontvangst met eigengebakken wafels en veldboeketjes in het huisje. Hele vriendelijke gastvrouw en heer. We komen zeker terug en kunnen dit vakantieadres van harte aanbevelen.

• 9Moniek12-08-2019

Geweldige plek in de natuur met gastvrije eigenaar

Groen erf in de heuvels met drie of vier sfeervolle, houten vakantiewoningen, in een prachtige omgeving. Schitterend uitzicht over een meer. Leuk en compleet ingericht huis, met twee buitenterrassen. Verder een prieeltje waar je kon lezen en muziek luisteren en over het meer uitkijken. Daar stonden zelfs een verrekijker en kaarsjes. Op het landje een schommel, leunstoelen, kippen, een paard. De super aardige eigenaren ontvangen je met warme wafels en zelfgemaakte jam en heel veel leuke tips over de omgeving. Fietsen op het spoor, Preikestolen, met hun roeibootje het meer op. In één woord GEWELDIG

• 10Joustra29-04-2019

Een dikke 10!

Bijna twee weken in dit kleine paradijs mogen verblijven. Schitterende accomodaties met prachtige vergezichten. Alles is goed schoon en de eigenaren zijn heel behulpzaam. Een mooie stek op te verblijven en te vissen of zwemmen in het meer. De roeiboot kun je gratis gebruiken. Wij hebben o.a. De Preikestolen beklommen, diverse watervallen bezocht en mooie dorpjes. Kortom een vakantie om niet weer te vergeten! Wie van rust ruimte en Noorwegen houdt kan ik deze plek zeker aanbevelen.

• 10Marcel en Inge01-09-2016

Heel erg leuk !

Het was zo fijn ! Iemand in flekkefjord tipte ons dit en we konden direct terecht. Nog snel werd er schoongemaakt voordat we er in konden. Ook fijn dat de gastvrouw en gastheer Nederlands spreken. Toch net even extra gevoel van 'thuis'

• 10Rina26-08-2016

Aanrader!

Rust, ruimte, natuur, super aardige gastvrouw en gastheer, wat heb je nog meer te wensen in je vakantie! Prachtige plek, gezellige huisjes, overweldigende omgeving! Eén nadeel: je wilt langer blijven dan je geboekt hebt! De vakantie is altijd weer tekort in Noorwegen!

• 10Karlijn van Helmond-von Meijenfeldt21-08-2016

Grandioos!!!

Onze eerste keer in Noorwegen en dan meteen terechtkomen op deze mooie locatie,wat hebben we een week lang genoten in het Skolehus(oud schoolgebouw) met direct zicht op het meer. We werden vriendelijk ontvangen door Cristina en Jan Sverre met overheerlijke zelfgemaakte appelcake,en werden rondgeleid door het mooi ingerichte huis wat van alle luxe is voorzien. Heerlijk met de boot het meer op en forellen vangen of relaxen op het zonnige terras met uitzicht op de mooie natuur! Deze week was in 1 woord:GENIETEN....Cristina en Jan Sverre bedankt voor alle goede zorgen en jullie gaan ons zeker terug zien!!!

• 9Renske Bakker21-07-2015

Oergezellig huisje in prachtige omgeving

We hebben genoten van een weekje in 'Stallen', een gezellig houten huisje op een gastvrije boerderij middenin in de Noorse natuur. Het huisje was schoon, volledig ingericht en bood genoeg ruimte voor ons gezin (twee volwassenen en een peuter). Er stond zelfs een appelcake klaar bij aankomst, en er lag een leuk puzzeltje voor onze dochter.

De ontvangst was allerhartelijkst, net als het verblijf. We mochten zelfs gebruik maken van de wasmachine! Je hebt aan Christina en Jan Sverre (spreken beide Nederlands) uitstekend gezelschap, maar mocht je liever op jezelf zijn dan nemen ze die afstand zonder meer. Wij hebben in ieder geval genoten van de geschiedenisverhalen over de boerderij.

De natuur in de omgeving is prachtig, je verblijft vlakbij een meer waar je op warme dagen lekker kunt zwemmen. Ook leuk: er staat een paardje in de wei die wel van een droog broodje houdt, net als de kippen die gezellig rondscharrelen.

Genoeg redenen om nog eens terug te keren!

• 9Maurice Daniluk26-12-2014

Paradijsje

Wat een mooie plek, een aanrader voor iedereen die van een mooie en ongerepte natuur houdt. Zuid Noorwegen heeft veel leuke plaatsjes om te bezoeken en er zijn vele uitstapjes mogelijk. Daarnaast is het hier heerlijk tot rust komen in een gastvrije omgeving. Wij komen zeker weer terug!

• 9Edwin van den Ham10-09-2013

Een juweeltje...

Bij Kristina en Jan Sverre is het goed toeven. Betoverend mooie locatie middenin de natuur. Prachtige huisjes en voor de gasten toegankelijk: Een prachtig prieeltje! Wij hebben genoten! Dank jullie wel!

• 9Renate25-07-2013

Heerlijke plek in prachtige omgeving

Wij hebben een week in het huisje 'Stallen' gezeten, een van de huisjes op Haugland boerderij in Flekkefjord. Deze boerderij is eigendom van een Noorse/Nederlands echtpaar die gastvrijheid heel hoog in het vaandel hebben staan. De omgeving is prachtig, in en rond om Flekkefjord is veel te zien en te doen. Op loopafstand is een meer waar je kunt vissen (Forel!), in een bootje kunt varen en kunt zwemmen. Er was een grote beverburcht waar de bevers zich ook regelmatig laten zien. Voor de kinderen ook een fijne plek met alle ruimte tussen verschillende dieren, en altijd wel klusjes om te doen. Een heerlijke plek waar we graag nog een keer naar terug komen!

Vakantiehuis Haugland Boerderij info

• CafeNiet beschikbaar