Sorteren

vakanties Vest-Agder

Reviews over accommodaties in Vest-Agder

Leuke camping, vanaf de boot uit Kristiansand.

Familie B van Heiningen
    27-8-2018

Wij zijn op deze camping terecht gekomen na de boottocht Hirtshals - Kristiansand, onze eerste nacht in Noorwegen.

Mooi gelegen camping, leuke eigennaars die goed op de hoogte waren over de omgeving.

Sanitair is lekker schoon maar had van alles wel 2 meer gemogen.

Na onze eerste nacht besloten om nog een nachtje te blijven.

Op de camping zijn 2 prachtige korte wandelingen te maken. Die deden wij in de avond en hebben 2 x een hert gespot.

De kids hebben nog gevist maar helaas niks gevangen.

Kort om een leuke camping .

Ideale ligging aan de zuidkust.

Wim Hunneman
    28-3-2018

Vanaf deze camping kun je prima een stukje zuidkust van Noorwegen ontdekken. Lindesnes en het gezellige Mandal zijn niet ver weg en zeker de moeite waard om te bezoeken. De camping kent geen vaste plaatsen. De beheerder houdt echter de vinger aan de pols, zodat in de loop van de middag geen plekje onbezet blijft. Het sanitair is schoon en mooi, maar in het hoogseizoen vaak ontoereikend. Vanaf de camping zijn een paar wandelpaden uitgezet. Je kunt gebruik maken van de campingkeuken. Mocht het onverhoopt regenen, dan is er een overdekte ruimte waar je terecht kunt. Bijzonder is dat er zo nu en dan door de plaatselijke visclub met een enorm net gevist wordt in de naastgelegen rivier. Als je op weg bent naar de veerboot in Kristiansand, dan is Sandnes een fijne laatste tussenstop.

Helemaal fantastisch !!!!!!

Sander kruijt
    12-8-2017

Het bevindt zich in een supermooie omgeving, de huisjes zijn van hoog niveau qua ruimte , luxe en compleetheid . Veel te zien en te doen in de buurt , en zeer vriendelijk personeel die graag helpen met het plannen van uitjes . Het is alleen niet goedkoop maar dat is Noorwegen ook niet .( er zit een relatief goedkope supermarkt vlak bij )

Geweldig voor kinderen en ouders

J
    2-8-2017

Je wordt welkom geheten en mag zelf een plekje uitzoeken. Betalen komt wel als je weg gaat. Je kan broodjes bestellen en een paar basic dingen kopen. Ze hebben zelf een speelparadijs en klein musuem gebouwd. De kinderen mogen alles en de boer gaat om de avond een van de paarden voor de kar zetten en dan rondjes rijden met de kinderen die willen. Niets moet en alles mag. Fantastisch uitzicht op de meeste plekken. Een ideale plaats ten opzichte van de boot in Kristiansand. Slecht een uur rijden. Ook mensen die daar al jaren komen zijn vriendelijk en accepteren iedereen. Of je een nacht komt of een week je bent altijd welkom. Ze verhuren ook stuga's. Kleine huisjes met een bed, tafel, kookstel en een houtkachel. Deze waren zeer charmant. Dit was onze eerste kennismaking met Noorwegen, maar een betere camping heb ik niet gezien. Zeker voor kinderen een absolute aanrader.

Fantastische mooi en schoon park!

Vosje
    31-7-2017

Wat een verrassing! Een prachtig park gelegen aan een baai. Vriendelijk personeel,lekker eten. Bootje huren en lekker de zee op. Huisje ruim en schoon. Goede bedden , fijne douche. Iedere slaapkamer is ruim en heeft eigen badkamer met vloerverwarming.