Reviews over Storslett

leuke camping

Erwin,
    31-12-2015

Leuke camping. We mochten zelf een plekje zoeken, vriendelijke beheerder die net een stukje verderop woont. Prima sanitair en op de camping zijn ook een paar houten vuurplaatshutjes beschikbaar.

jammer dat de camping ook wordt gebruikt door arbeiders uit het oostblok, maar daar heb je verder geen last van, geeft alleen een wat raar beeld.

prachtig gelegen aan een fjord met fantastisch uitzicht. Steiger met bootjes. Grote keien-strand.

schitterend uitzicht

Corrie Lemmens,
    4-12-2014

we hadden mooi weer en soms kwam de mist in snelheid aanzetten, heel apart om mee te mogen maken, alle huisjes met graszoden bedekt en vanaf het terras van het hotel is een uitzicht waar je stil van wordt

middenin overweldigende natuur

c_branje,
    25-5-2011

De ligging is geweldig: middenin de grandioze natuur. Bergen en sneeuw. Door de vele sneeuwval alleen geopend vanaf april tot ca 20 september, daarna onbereikbaar. Bestaat uit een hoofdgebouw met daarin receptie en restaurant en hotelkamers, en diverse eenvoudige huisjes met twee kamers en gedeelde zitkamer en badkamer. Wij hadden een kamer in een van die huisjes. Eind juni lag de sneeuw nog vlak achter het huisje. Het hoofdgebouw heeft graszoden op het dak en is leuk ingericht. Het is een ontdekkingstocht door alle ruimtes. Pilaren met houtsnijwerk in de vorm van Lappen in klederdracht, een schilderij van de middernachtzon gemaakt van diverse kleuren leisteen, enz. Je kunt er heerlijk rendiervlees eten.