Camping Olderelv

Camping Olderelv

8Fantastisch

Score uit 1 review

Noorwegen, Troms, Skibotn

Op vakantie geweest naar Olderelv?

8Fantastisch

Score uit 1 review

• 8Staat v/h sanitair

Meer camping info
    Tonen op kaart

1 review over Camping Olderelv

• 8Spaan4605-03-2012

Mooie camping met ruime plaatsen

De camping bestaat uit twee delen, een deel voor staancaravans en een deel voor tourcaravans. Het heeft zeer schoon en goed sanitair. De camping ligt op loopafstand van het dorp. Je kunt over het fietspad naar het dorp lopen, wat een leuk haventje heeft. Op de camping is een klein winkeltje en kan je ook wat te eten halen, maar dat is alleen open in het hoogseizoen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2011

1 tip over Camping Olderelv

• Spaan46, 05-03-2012

De supermarkt in het dorp was gesloten dus neem genoeg eten mee in het voor- en najaar

0 vragen over Camping Olderelv

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Olderelv