Hotel Thon Harstad

8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Thon Harstad voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Thon Harstad in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Heel goed hotel

Pim
25-5-2017

Met de "Scan Covery Trail 2017" daar twee dagen geweest.

Goede bedden. Ontbijt was zeer compleet, vers en erg lekker.

In de winter kans dat je het noorderlicht zo uit je bed kan aanschouwen.

Kortom, top lokatie.

De ontvangst op zich was prima, maar de liften zijn klein. De kamerverdeling was goed voorbereid. De eetzaal is niet ruim zodat het niet meevalt om een plekje te vinden ook al heb je een tijd afgesproken. De hoeveelheid eten bij het diner is afgepast. Bij het ontbijt was het chaos troef. Er waren meer groepen die met de cruiseboot mee moesten. Daar werd niet op ingespeeld, dus er warren veel te veel mensen en te weinig zitplaatsen. Ook kostte het moeite om lege plateaus aan te vullen. De kamers zijn mooi en modern. Als je wat hoger zit heb je een prachtig uitzicht over de haven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thon Harstad in Harstad , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thon Harstad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thon Harstad scoort een 8.57 uit 10 op basis van 2 reviews.