Hotel Quality Straand

19 reviews over Hotel Quality Straand in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Leuk complex voor een paar dagen. Mooie omgeving.

Echtpaar Paluo 65+
27-7-2017

Wij zaten niet in het hotel zelf, maar kregen een 6!-persoons appartement toegewezen in het vlakbij gelegen Ferieleiligheter op 1km afstand. Prima hoor. Heel erg ruim voor de prijs van 1 kamer. Diner en ontbijt in het restaurant van het hotel in buffetvorm. Heel veel keuze, met redelijke kwaliteit. Wel staan de tafeltjes erg dicht op elkaar.

De tourist info heeft ons niet goed geholpen. Desondanks hebben we twee leuke wandelingen bij/ rond het meer kunnen maken.

eenvoudig hotel

rita
31-10-2013

Kamers zijn simpel en schoon, personeel vriendelijk. Fijn dat het hotel 's avonds een dinerbuffet aanbiedt. Er is in de verre omtrek geen restaurant te bekennen. Verder was er ook weinig te beleven. In de zomer gaat de kabelbaan maar 2x per week naar boven. Jammer wanneer deze dagen niet in jouw bezoek valt. Het hotel is in de zomer prima wanneer je op doorreis bent maar niet om lang te verblijven.

Goede ligging

coryvon
22-8-2012

Hotel ligt vlakbij een water/strand. Hier vertrekt ook de Fram. Vond het er wat gedateerd uitzien. 's avonds had je een buffet. Je kon kiezen uit een halfbuffet of voor meerprijs een heelbuffet. Had met aantal keer lopen naar het buffet te maken. Vond ik opmerkelijk eerlijk gezegd. Zoveel schep je ook niet extra op lijkt mij. Hotel had veel zitjes/vertrekken waar je op je gemak een krant/boek kon lezen. Grote parkeerplaats. Het is ook een stopplaats voor toeringcar toeristen die komen overnachten.

mooi gelegen

jacco
14-7-2011

de hotelkamer die wij hadden was netjes maar wel wat gedateerd (douchen in een half losstaande badkuip) Het ontbijt- en dinerbuffet vonden wij prima voor elkaar. Er is een leuk zwembad. Het hele hotel maakte op ons een goede indruk.

Gewoon goed hotel

Veronique
22-11-2009

Dit hotel is 'gewoon goed'. Schone, niet al te grote kamers. Werd een beetje krap omdat onze dochter op de kamer een bed erbij kreeg. Nette badkamer. Ontbijtbuffet was heerlijk en uitgebreid. Avondeten was iets minder, maar krijgt toch een ruime voldoende. Leuke omgeving om van alles te ondernemen. Zo hebben we een bootje gehuurd en zijn het meer opgegaan.

Jammer

Marco
24-8-2009

Erg kleine, beperkt uitgeruste en gehorige kamer. Hotel lijkt gericht op het tijdelijk huisvesten van zoveel mogelijk gasten. Wij hadden een kamer met uitzicht, maar dat maakt echt niet alles goed. De ontbijt- en dinerzaal is massaal en ongezellig. Het aanbod bij het ontbijt is ruim, de kwaliteit van vleeswaren en fruit zeer matig tot onsmakelijk. 's Avonds na half zeven snel kleine maaltijd halen is uitgesloten. Kan tot die tijd wel aan de bar. Daarna ben je verplicht (in de eerder genoemde "gezellige" eetzaal) een buffet af te nemen. Erg klantonvriendelijk en de servicegerichtheid wisselde nogal per medewerker. Het zwembad was steenkoud en de vloer spiegelglad (heb verschillende mensen zien vallen). In Vradal zelf is weinig tot niks te beleven. De speeltuin aan het water is groot en schoon en voor (kleine) kinderen erg leuk.

voor herhaling vatbaar

houset patricia
9-1-2009

zeer vriendelijk onthaal.Uitgebreid buffet.goede bereikbaarheid

2008

niet helemaal wat je verwacht

Lamper
21-7-2008

Wij vonden dit hotel niet meer helemaal van deze tijd. Beetje doolhof met gangetjes en veel zitkamertjes. Vrij donker ook en douche met marmoleum en een trekker in de hoek. Omgeving was schitterend en de ligging aan het meer ook mooi.

Mooi hotel

Marian van Gameren
19-6-2008

Mooi hotel. Zeer ruime parkeerplaats. Kamer mooi en ruim, met uitzicht op het meer.

Plaatsje is erg rustig. Eenmaal al la carte gegeten en eenmaal buffet. Beide goed. Ook ontbijtbuffet prima verzorgd.

Een nadeel: het grote aantal bejaarde gasten. We voelden ons een beetje alsof we in een bejaardenhuis terecht waren gekomen.

Mooi hotel in een schitterende omgeving ondanks het regenachtige weer.

Wij waren hier voor 1 nacht, hotel ziet er erg mooi uit en we hebben er heerlijk gegeten.

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Straand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Straand in Vrådal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Straand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Straand scoort een 7.46 uit 10 op basis van 20 reviews.