Vrådal

We hebben een aantal aanbieders voor Vrådal voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vrådal voor je op een rij gezet:

Reviews over Vrådal

Prachtige Noorse meren en bergen!

Caroline
    28-10-2014

Zoals bijna overall in Noorwegen een adembenemende omgeving met om elke hoek (en dat zijn er veel met de haarspeldbochten) iets nieuws en moois te zien. Niet alleen de meren en bergen zijn mooi, ook de dalen ertussen met de kleine dorpjes. Cultuur bestaat uit openluchtmusea met historische gebouwen. Voor verdere cultuur en winkels moet je in Oslo of Bergen zijn. Oslo is 200 km rijden, dan is in de praktijk wel meer dan 3 uur in de bergen. Prachtige wandelgebieden, ook voor de niet zo heel erg geoefende wandelaars is er genoeg te vinden.

Gereisd Met partner in juni 2014

geweldig, rustig, mooie huisjes

henriet hafkamp
    19-5-2010

wij (gezin met 3 kinderen (12, 10, 7) waren in de meivakantie in Vradal Panorama, direct bij de skipiste. Sneeuw is er dan niet meer, wandelen is nog lastig omdat alles nog drassig is van de gesmolten sneeuw. Maar verder is het prachtig. Huisjes modern en van alle gemakken voorzien, al moet je wel zelf voor hout zorgen voor de nodige verwarming. Boven is verwarming dmv electrische kachels. Overdag heerlijk buiten zitten in het zonnetje op het terras. Omgeving is geweldig: bomen, meren, bijna geen mensen, sneeuw langs de kant van de weg. We hebben prachtige uitzichten over besneeuwde hardangervidda (rondrit van 200 km) gezien.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu May 06 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi skigebied. Mooie natuur

G.Gerrits / G.Verheijen.
    14-8-2009

Weinig te beleven in de zomer. Weinig restaurants. Omgving is prachtig vor natuur en wandel liefhebbers. Een echt ski oord. Huizen en park mooi. Wel nog wat rommelig ivm de aanleg. Mooie kabelbaan en op de berg mooie wandelroute.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie wintersport bestemming

Joan Wesselink
    1-1-2009

We zijn met de kerst van 2008 hier gekomen we zitten in één chalet van de hyttegrend en kijken uit op het Nissermeer .Bij aankomst was het meer nog niet geheel dicht gevroren nu bijna een week later is het .Volgens onze host Hans Oy kan je er over en paar dagen op schaatsen .Ondanks dat er rond het huisje er niet veel sneeuw ligt is het skicentrum aan de andere zijde van het meer ( 7 km.) wel geopend .Helaas zijn nog niet alle pistes open (dit wordt op meerdere sites nergens vermeldt ) de aangegeven sneeuwhoogte is dus nog geen garantie dat alles open is . Er word gezegd dat alles pas open gaat eind Jan/feb .We hebben wel kunnen skien maar we hadden er meer van verwacht.Huisjes zijn comfortabel zoals eerder vermeld alleen de zithoek is erg zacht.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

wij zijn met ons gezin van 5 personen (kinderen 16-14-12 2

Ingrid van Crugten
    3-9-2006

wij zijn met ons gezin van 5 personen (kinderen 16-14-12 jaar) naar Noorwegen gegaan om gezellig met ons gezin 2 weken in een mooie, rustige omgeving door te brengen. Wij hadden een huisje gehuurd voor 2 weken, hadden een prachtig uitzicht over het Nissermeer en hebben genoten. Prima weer (mazzel) zorgde ook voor veel genot. Als het erg warm was gingen we naar het Straand, je kon daar roeibote, waterfietsen en kano's huren. Het zwemwater was prima, duikplank, eilandje etc. Onze kinderen vonden het geweldig. Ook de omgeving was fantastisch. We hebben de sluizen van het Telemarkkanaal bezocht, we hebben gevist, we zijn in de kopermijn geweest tot 700 meter in de berg etc. Je kunt als je met de auto op pad gaat lekker op je gemak door de natuur rijden zonder dat je iemand tegenkomt, prachtig. Toch zit je in Vradal vlakbij een prima doorgaande autoweg, dus.. Wij zullen zeker terug gaan naar Noorwegen, maar dan willen we wat meer van het land zien.

Gereisd Familie in juli 2006
Vrådal scoort een 7,8 uit 10, op basis van 14 reviews