Camping Telemark Kanal

Camping Telemark Kanal

Weer vandaag22°

1 review over Camping Telemark Kanal in het Nederlands

Prachtige ligging vlakbij de sluis in het kanaal.

ECScharrenberg
13-2-2017

Het is eigenlijk opgezet als grote camperplaats. Maar de grasveldjes zijn groot genoeg om met je tent of in ons geval vouwwagen te staan. Hilariteit, want je moet met je voorkant naar voren staan maar wat is onze voorkant? Droge plekken. Het toiletgebouw is nog een noodvoorziening maar wel prima, alleen wat hoog. Wij hebben hier genoten en in de omgeving is veel te zien en te doen. Vanaf de camping kan je kayaks of kano's huren om te peddelen op het kanaal.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Telemark Kanal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Telemark Kanal in Ulefoss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Telemark Kanal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.