Reviews over Ulefoss

Prachtige ligging vlakbij de sluis in het kanaal.

ECScharrenberg,
    13-2-2017

Het is eigenlijk opgezet als grote camperplaats. Maar de grasveldjes zijn groot genoeg om met je tent of in ons geval vouwwagen te staan. Hilariteit, want je moet met je voorkant naar voren staan maar wat is onze voorkant? Droge plekken. Het toiletgebouw is nog een noodvoorziening maar wel prima, alleen wat hoog. Wij hebben hier genoten en in de omgeving is veel te zien en te doen. Vanaf de camping kan je kayaks of kano's huren om te peddelen op het kanaal.

Net huis in schitterende omgeving

Esther,
    13-1-2015

Vakantiehuis in Ulefoss is een eenvoudig maar gezellig huis met kinderstoel aanwezig, 2 slaapkampers, 2 2persoonsbedden en 2 1persoonsbedden. Ook is er een wasmachine aanwezig in de badkamer waar ook een ligbad is.

Lekker knus huisje op fantastische lokatie

gerritth,
    30-12-2012

De kerstdagen gevierd in dit knusse houten huisje. (net een hans en grietje huisje)

Het huisje is goed geisoleerd en met behulp van de electrische kacheltjes en met de houtkachel goed warm te stoken, ook als is de temperatuur -10 graden.

De inrichting is basic maar alles is aanwezig, ook een was en afwasmachine. De eigenaren zijn vriendelijk, gemakkelijk in de omgang en geven je alle vrijheid en privacy. Het is wel een steil pad naar het huisje met een veraderlijk trappetje, dus niet geschikt voor minder-validen.

Zeker terug

tanja,
    11-8-2010

Het huisje was knus voor 7 personen, goed verwarmt door de bewoners omdat ze wisten dat we er aan kwamen. We hadden eerst een ander huisje waar we uit gevlucht zijn, dit was de oplossing. Een betere kon gewoonweg niet. Voor de kids en mega trampoline, een bootje om op het meer te varen of te gaan vissen. De eigenaar woont achter het huisje en is zeer bereid willend om je te helpen en tips te geven wat de moeite waard is om te zien. Al met een super 2 weken die we zeker over doen.

Sprookjesachtig klein hotel

Hans van den Brule,
    4-7-2010

Het hotel ligt in een bijgebouw van een bijgebouw van een grote villa, Er zijn een paar kamers. De eigenaresse is een binnenhuisarchitecte van internationale faam. dat laten ze graag weten, want overal slingeren tijdschriften waar ze in staat.

De kamers en ruimten zijn inderdaad zo uit de 'Living'.

Er zijn maar een paar kamers.

Het dorp is wat suf. Er is weinig te doen, zelfs nauwelijks eetmogelijkheden.

De omgeving is prachtig. Mooi als overnachtingsadres om daarna naar Sandefjord Torpairport te gaan.

Ulefoss scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews