Reviews over Tuddal

Schoonste camping van Noorwegen en erg goedkoop

shdenridder,
    6-8-2013

Een mooie camping welke slechts 120 NOK per nacht kostte voor 2 personen, auto en tent. Camping wordt beheerd door een oudere dame welke weet wat gastvrijheid is. Erg vriendelijk geholpen en er is geen moment op de dag dat het sanitair niet schoon is en gehouden wordt. Continue wordt er schoongemaakt. Veel vaste plaatsen aanwezig, maar ook zeker leuk voor gewoon kamperen.

supergastvrije camping

Jolanda Lap,
    11-8-2010

camping Boen in Tuddal (Noorwegen) wordt met strakke hand geleid door een dame op leeftijd. Ondanks de strenge regels voelden we ons geweldig op ons gemak met ons gezin met twee puberjongens en een dame van 9. Het sanitair wordt doorlopend schoongemaakt en is superschoon. Verder staat er de hele dag gratis koffie en limonade klaar evenals drie trommels koekjes/koeken. Verder stond er een wafelijzer met meel klaar om zelf wafels te kunnen bakken. Bij ons vertrek stonden zelfs voor ons vijven warme wafels klaar, gebakken door de eigenaresse. Camping ligt aan een meer waarin gezwommen kan worden en waarin vis te vangen is. De omgeving is mooi en er kan gewandeld worden en je kunt er een berg beklimmen met het hele gezin. Een aanrader, zowel de omgeving als de camping.

Tuddal scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews