Camping Sandviken

Kleine hotelsWeer vandaag14°
Camping Sandviken
7,3

7 reviews over Camping Sandviken in het Nederlands

Mooie ligging, maar druk, groot en vol

Pleunemans
30-7-2018

Prima camping, maar voor ons wat te groot en vol. Apart tentgedeelte, vrije plaatsen, maar dat betekende dus tentharingen in elkaar. Veel vaste staanplaatsen en rijen met campers en caravans. Voor ons niet sfeervol ingericht en jammer van de mooie ligging. Uitzicht op het meer is namelijk prachtig, dat zeker. Het water is wel erg fris, niet echt fijn om wat langer in de liggen. Voor kinderen een leuke speeltuin, glijbaan in het water en kiezelstrand. Sanitair is verdeeld in twee gebouwen, eentje dichtbij receptie en daar is het niet altijd schoon en fris. Keuken is ruim met terras, maar blijkbaar moet je betalen voor gebruik van het fornuis. Bij receptie kan je brood bestellen, maar ook pizza’s, hamburgers enzo. Gaustatoppen en Rjukan ligt 30min rijden van camping af, leuke uitjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fijne familiecamping

Heidi
12-8-2016

Eerste indruk van de camping is goed. Alles is goed verzorgt en ziet er netjes uit. Hartelijk ontvangst en we krijgen trekkershut nr. 17 toegewezen. Een heerlijke hut, naast de speeltuin (handig voor de kinderen) die heel schoon is en is voorzien van een complete keurige inventaris. Ruim voldoende glazen, bestek, pannen, zelfs een ouderwetse theepot, die overigens uitstekend was. Er was 1 stapelbed en een bedbank, beide van goede kwaliteit. Er is voldoende ruimte om de jassen op te hangen en de tassen neer te zetten. Het uitzicht over de Tinnsjo is prachtig. In dit langgestrekte meer kun je ook zwemmen. Bij de camping is hier veel gelegenheid voor. Het sanitair is keurig schoon en is tijdens ons verblijf regelmatig schoongemaakt. Het restaurant heeft prima eten. Tip tijdens verblijf: de Gaustatoppen. Op het hoogste punt sta je ca. 1809 meter hoog en heb je tijdens helder weer uitzicht over 1/6 van Noorwegen en kun je zelfs Zweden zien. Kom je voor je rust naar deze camping, boek dan geen trekkershut. Deze liggen allemaal (op 1 na) dichtbij de speeltuin. Verder een absolute aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooi gelegen, prima service!

Fiktorie
10-9-2014

Rustige, vlakke camping gelegen aan een prachtig meer. Niet te groot met goede verdeling tussen huisjes, tenten en campers/caravans, deels onder bomen. Kiezelstrandje recht voor de camping en 100 meter verderop ook zandstrandje. Monding van riviertje via campingstrand bereikbaar voor vissers, ook eventueel bootje te huren voor op het meer. Sanitair prima, service uitstekend (kleine winkel, verse broodjes 's morgens en kleine maaltijden 's avonds). Vriendelijke eigenaresse die haar talen goed spreekt (Duits, Engels en zelfs een klein beetje Nederlands). Aanrader om echt tot rust te komen in een prachtige omgeving!

Gereisd Met partner in augustus 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Sandviken voor je op een rij gezet:

mooie camping met prachtig uitzicht

Aad
21-2-2012

Camping ligt aan een meer en aan de monding van een rivier. Uitzicht is prachtig! We stonden vlak aan het strand (stenen deels) Het water was nog wel wat koud om te zwemmen. Dit kwam ook door het koude water uit de rivier. Sanitair was schoon en voldoende. Verder heeft de camping niet heel veel. Mooie uitgangsplek voor bezoek aan aan Rjukan. Mooi gebied dat bekend staat uit de oorlog. Is film van gemaakt Met Kirk Douglas.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige camping op prachtige plek

m. de leau
1-8-2011

gelegen aan een prachtig meer, met daardoor vele mogelijkheden om je op en in het meer te vermaken. diverse boten zijn te huur. strandje voor de mooie dagen. Rustige camping met ruimschoots speelmogelijkheden voor de vooral jonge jeugd. Midgetgolf en beachvolleybalveld en niet te vergeten draadloos internet voor de wat ouderen. mooi vlak terrein.Hutten van verschillend luxeniveau te huur: schoon en compleet. Heerlijk om zittend in de hut (wij hadden ook regen) te genieten van het prachtige uitzicht over het meer. heel hulpvaardig en vriendelijke eigenaar en personeel! In de winkel zijn enkele levensmiddelen verkrijgbaar en tevens enkele maaltijden te verkrijgen (heerlijke pizzas). De bakker brengt elke ochtend vers brood, mmmmmmm. Vanaf de camping zijn vele, verschillende auto, fiets en wandeltochten te ondernemen, oa is de nabijgelegen Gaustatoppen te beklimmen voor de sportievelingen. In het vlakbij gelegen dorpje is een bank, supermarkt, benzinestation, sportwinkel en bakker.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Mooie plek, maar de camping is erg duur

J.P. de Jonge
31-7-2010

Er was een leuk speeltuintje met trampoline en voorl veel waterspeelmogelijkheden. We hebben er wel genoten, maar wat tegenviel is dat er overal extra voor moet worden betaald: afwaswater, gebruik oven, gebruik kookpitten, gebruik vaatwasser, sauna en dan natuurlijk de douche, de wasmachine, de droger, kano's, niets is gratis! Dat is jammer. De hutten waren allemaal gericht op de camping ipv op het prachtige meer. Het sanitairgebouw stond juist weer wel aan het meer, jammer! Dat had van ons andersom gemogen. Verder is het een heel mooie camping op een mooie plek met veel speelpleizer voor de kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

2008

Mooie camping in rustige omgeving!

Paul
16-10-2008

Mooie camping in rustige omgeving. Mogelijkheid voor BBQ en voor zwemmen/kano-en. Erg vriendelijke behulpzame campingeigenaar.. Dorpje dichtbij met supermarkt, bakker en bank.. Prachtige ondergaande zon!

Gereisd Met partner in juli 2008

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenHiken
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandviken in Tinn Austbygd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandviken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.