Sorteren

Reviews over Tinn Austbygd

Mooie ligging, maar druk, groot en vol

Pleunemans
    30-7-2018

Prima camping, maar voor ons wat te groot en vol. Apart tentgedeelte, vrije plaatsen, maar dat betekende dus tentharingen in elkaar. Veel vaste staanplaatsen en rijen met campers en caravans. Voor ons niet sfeervol ingericht en jammer van de mooie ligging. Uitzicht op het meer is namelijk prachtig, dat zeker. Het water is wel erg fris, niet echt fijn om wat langer in de liggen. Voor kinderen een leuke speeltuin, glijbaan in het water en kiezelstrand. Sanitair is verdeeld in twee gebouwen, eentje dichtbij receptie en daar is het niet altijd schoon en fris. Keuken is ruim met terras, maar blijkbaar moet je betalen voor gebruik van het fornuis. Bij receptie kan je brood bestellen, maar ook pizza’s, hamburgers enzo. Gaustatoppen en Rjukan ligt 30min rijden van camping af, leuke uitjes.

Geweldig!! Water, strand, bergen om je heen.

Simone
    10-12-2016

Rust, Relaxed, prachtig uitzicht, Edel en Olof zijn zeer gast vrij.

Fijne familiecamping

Heidi
    12-8-2016

Eerste indruk van de camping is goed. Alles is goed verzorgt en ziet er netjes uit. Hartelijk ontvangst en we krijgen trekkershut nr. 17 toegewezen. Een heerlijke hut, naast de speeltuin (handig voor de kinderen) die heel schoon is en is voorzien van een complete keurige inventaris. Ruim voldoende glazen, bestek, pannen, zelfs een ouderwetse theepot, die overigens uitstekend was. Er was 1 stapelbed en een bedbank, beide van goede kwaliteit. Er is voldoende ruimte om de jassen op te hangen en de tassen neer te zetten. Het uitzicht over de Tinnsjo is prachtig. In dit langgestrekte meer kun je ook zwemmen. Bij de camping is hier veel gelegenheid voor.

Het sanitair is keurig schoon en is tijdens ons verblijf regelmatig schoongemaakt.

Het restaurant heeft prima eten. Tip tijdens verblijf: de Gaustatoppen. Op het hoogste punt sta je ca. 1809 meter hoog en heb je tijdens helder weer uitzicht over 1/6 van Noorwegen en kun je zelfs Zweden zien.

Kom je voor je rust naar deze camping, boek dan geen trekkershut. Deze liggen allemaal (op 1 na) dichtbij de speeltuin. Verder een absolute aanrader.

Pracht gelegen aan het meer

p_venema
    25-9-2014

Prettige camping zonder poespas. Eenvoudig sanitair, vriendelijke beheerders.

Zeer mooi gelegen, prima service!

Fiktorie
    10-9-2014

Rustige, vlakke camping gelegen aan een prachtig meer. Niet te groot met goede verdeling tussen huisjes, tenten en campers/caravans, deels onder bomen. Kiezelstrandje recht voor de camping en 100 meter verderop ook zandstrandje. Monding van riviertje via campingstrand bereikbaar voor vissers, ook eventueel bootje te huren voor op het meer. Sanitair prima, service uitstekend (kleine winkel, verse broodjes 's morgens en kleine maaltijden 's avonds). Vriendelijke eigenaresse die haar talen goed spreekt (Duits, Engels en zelfs een klein beetje Nederlands).

Aanrader om echt tot rust te komen in een prachtige omgeving!

Tinn Austbygd scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews