Hotel Thon Hoyers

Hotel Thon Hoyers

6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Thon Hoyers voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Thon Hoyers in het Nederlands

Verouderd hotel

Gonnie
20-7-2013

De kamers zijn zeer schoon en netjes. Het matras is te zacht en ligt niet lekker. Wanneer je onder de douch staat, is er niet altijd warm water. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed. Het avondeten is goed, maar het is niet genoeg. Het personeel is vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heeft een update nodig

sanderenjudith
4-8-2011

Oud hotel wat duidelijk een update nodig heeft, De familie kamer die wij hadden had uitzicht op een ander gebouw op een afstand van 4 meter. Het restaurant is bedroevend slecht en veel te duur, voor hetzelfde bedrag zit je 200 meter in een "echt" restaurant. De hotelparkeerplaats is bij een redelijke bezetting te klein, maar een echt minpunt is dat er tijdens het ontbijt niet genoeg zitplaatsen zijn. het personeel is wel vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• WaterparkAanwezig

• Overige servicesKrant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thon Hoyers in Skien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thon Hoyers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.