Camping Telnessanden

2 reviews over Camping Telnessanden in het Nederlands

mooi en zeer schoon

Berend Nijholt
26-7-2015

Het is een grote camping met veel vaste gasten ,maar op het 'losse' deel merk je niets vanelkaar . Het is een zeer nette en schone camping met vriendelijk personeel. Het strand bij de camping is rustig en wordt ook perfect onderhouden door de camping eigenaar . Een prima plek om een paar dagen door te brengen .met een speeltuintje en mini golf groot vlak gras veld om lekker de voetballen en een trampoline .

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

geweldig

Suzan
16-1-2014

Schitterend strand. Bijna voor ons alleen. Daar hou ik van.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Telnessanden in Seljord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Telnessanden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.