Hotel Skinnarbu Hoyfjellshotell

Hotel Skinnarbu Hoyfjellshotellstersterster

7Goed

Noorwegen, Telemark, Rjukan / Miland

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Skinnarbu Hoyfjellshotell voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Skinnarbu Hoyfjellshotell

• 7traveller05-02-2010

buiten de bewoonde wereld

Als je verwacht dat Hotel Skinnarbu Hoyfjellshotell in Rjukan ligt kom je bedrogen uit. Het ligt er 25 km buiten ! Hotel is meer geschikt voor winterse aktiviteiten ivm langlauf faciliteiten en nabij gelegen skipistes. In de zomermaanden weinig gasten en halve hotel dan ook gesloten. Hotel voorzien van lift.Kamers zijn redelijk ruim en schoon. Bedden goed. Badkamer zoals gebruikelijk aan de kleine kant. Geen internetaansluiting.Hotel keuken voorziet de gasten tijdens de zomermaanden 's-avonds uitsluitend van een vast niet al te best en karig opgewarmd menu. Gedurende het weekend buffet avondeten. Ontbijtbuffet redelijk tot goed. Uitgangspunt voor o.a. wandeltocht naar de hoogste berg de Gaustatoppen. Bezoek aan het Noors Industrie Arbeiders Museum (voormalig werelds grootste electriciteits centrale en met de Krosso kabelbaan naar boven voor wandelen in de Hardangervidda. Uitgebreide informatie bij het lokale VVV kantoor in centrum van Rjukan.

Gereisd met partner in juli 2009

0 tips over Hotel Skinnarbu Hoyfjellshotell