Hotel Skinnarbu Hoyfjellshotell

1 review over Hotel Skinnarbu Hoyfjellshotell in het Nederlands

buiten de bewoonde wereld

traveller
5-2-2010

Als je verwacht dat Hotel Skinnarbu Hoyfjellshotell in Rjukan ligt kom je bedrogen uit. Het ligt er 25 km buiten ! Hotel is meer geschikt voor winterse aktiviteiten ivm langlauf faciliteiten en nabij gelegen skipistes. In de zomermaanden weinig gasten en halve hotel dan ook gesloten. Hotel voorzien van lift.Kamers zijn redelijk ruim en schoon. Bedden goed. Badkamer zoals gebruikelijk aan de kleine kant. Geen internetaansluiting.Hotel keuken voorziet de gasten tijdens de zomermaanden 's-avonds uitsluitend van een vast niet al te best en karig opgewarmd menu. Gedurende het weekend buffet avondeten. Ontbijtbuffet redelijk tot goed. Uitgangspunt voor o.a. wandeltocht naar de hoogste berg de Gaustatoppen. Bezoek aan het Noors Industrie Arbeiders Museum (voormalig werelds grootste electriciteits centrale en met de Krosso kabelbaan naar boven voor wandelen in de Hardangervidda. Uitgebreide informatie bij het lokale VVV kantoor in centrum van Rjukan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Skinnarbu Hoyfjellshotell in Rjukan / Miland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Skinnarbu Hoyfjellshotell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.