Camping Rjukan Hytte OG

Camping Info

Meer campinginfo

19 reviews over Camping Rjukan Hytte OG

• 9#dutchontheroad28-06-2019

Geweldig uitzicht alles schoon en netjes.

Super mooie ligging met uitzicht op de Gaustatoppen. Erg vriendelijke eigenaren en sanitair ziet er keurig en netjes uit en er is zelfs uitstekend Wi-Fi (Gratis). Wel kan er af en toe flinke windvlagen uit het niets komen dus opletten met de luifel... helaas is de onze zoals al vele voor ons gesneuveld. Eigenaar erg behulpzaam om deze provisorisch te repareren. Het plaatsje Rjukan ziet er erg gezellig uit en in de omgeving zoveel te doen. De Gaustatoppen met de kabel trein is echt geweldig. Hadden ons hier prima nog langer kunnen vermaken! De camping is echt een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

• 2018
    8FrisseFries03-09-2018

Prachtig

Goede ontvangst, keurige camping en sanitair. Heel aardige (Nederlandse) eigenaars. Prachtige ligging er is veel te zien in de omgeving. Vanaf de camping heb je een prachtig zicht op de bergen rondom. Wij mochten pruimen en bessen uit de bomen en struiken halen voor eigen gebruik. De zon op zien komen is er niet bij die komt vrij laat boven de bergen tevoorschijn.

• 7Staat v/h sanitair

• 2017
    9Fred Homminga16-09-2017

prachtig gebied aan de voet van de Gaustatoppen

Neem de tijd om de omgeving te ontdekken er zo veel. Zoals vissen, wandelen op de gaustatoppen, varen op de meren. Wij waren hier 3 nachten en waren nog lang niet uitgekeken. Camping heeft een prachtige ligging en de huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Ze zien er wel authentiek uit maar dat past ook bij deze omgeving. Nederlandse eigenaar is behulpzaam en wil het je echt naar je zin maken. Top dankjewel.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Martijn Balink23-07-2017

Prima camping met geweldig uitzicht op de Gausta!

Het camping terrein is eerder dit jaar uitgebreid met een nieuw veld (zonder electra) van waaruit je een geweldig uitzicht op de Gaustatoppen hebt. Bij dit veld is in juli 2017 een nieuw sanitair gebouw geopend. De camping is een heerlijk rustige camping die een prima uitvalsbasis voor de gaustatoppen, de hydro centrale van Rjukan of het hardangervidda park biedt.

• Oude reviews

7AnneliesV12-07-2016

Mooi gelegen camping, ongeinteresseerde eigenaren

Ik lees dat de camping is overgegaan naar nieuwe jonge eigenaren. Gelukkig zou ik willen zeggen, want er kan heel veel meer met deze royale camping. Dan bedoel ik het aantal elektrische aansluitingen, betere afbakingen op het grote veld en vooral een uitbreiding van het sanitair, zeker ook als je helemaal achteraan zou staan. Wat betreft die 'oude' eigenaren. De vrouw achter de receptie vond het belangrijker even tussendoor een nieuwe klant af te handelen, en vervolgens nog een die daarna binnenkomt, dan het gesprek met mij af te ronden. Ik ben tenslotte ook een klant en vroeg om info over wasmachine e.d. Ze had alleen zin in verdienen en niet in gastvrouw zijn. De rest laat ik nu, aangezien ik de nieuwe eigenaren een goede start toewenst en vast ook betere beoordelingen.

• 9these.go.to.eleven11-06-2016

Prima verblijf

Een camping (+ hytter) met nieuwe Nederlandse eigenaren die de lage gemiddelde score niet (meer) verdient. Ontvangst was vriendelijk. 4p hytte was gedateerd maar schoon en netjes en had uitzicht over Gaustatoppen. Gratis wifi (geen gedoe met codes). Mooie uitvalsbasis voor alle bezienswaardigheden in en boven Rjukan. Komend vanuit Oslo/Kongsberg is de binnendoorroute langs Gaustatoppen erg aan te bevelen en goed te rijden (overal 2-baans).

• 9marieke15-05-2016

mooie plek!

Wij waren de enige gasten, was ook nog heel vroeg in het seizoen. Mooie hut voor een schappelijke prijs. Zeer hartelijke ontvangst door nieuwe Nederlandse eigenaren. Deze mensen waren druk bezig wandel/klimroutes op de berg tegenover de camping uit te zetten. Willen ook nog een sanitairgebouw bij bouwen.Gratis wifi, werkte prima!

• 7majo29-08-2015

kan beter

Plek voor tent met elektra mogen kiezen uit een aantal mogelijkheden. Douches/toiletten te weinig voor hoeveelheid mensen 's avonds. Mooie locatie. Leuk speeltuintje voor de kleintjes en voor onze jongens gelukkig nog wat ruimte om te voetballen. Wifi code maar voor 1 apparaat maar wij hoefden daar niet voor te betalen. Bereik was wel niet altijd even goed terwijl wij bijna bij de receptie binnen stonden met de tent. Verder goed vermaakt in de omgeving. Jammer dat de nachten erg koud waren.

• 5H Hidding07-07-2015

Mooie plek maar slechte camping

De camping is slecht aangegeven en straalt helemaal geen gezelligheid af . Een paar gebouwtjes met een groot weiland , internet moet je voor betalen , ok . maar als je partner ook internetten wil , moet ook die betalen . Als je na 11 uur vertrekt moet je extra betalen , slechte camping nogmaals , ik kom er nooit weer . Het sanitair laat ook te wensen over en tussen de middag 2 uur dicht . Mensen , doe er iets aan en blijf niet op je luie reet zitten . Het gaat niet vanzelf . Camping Dalen is vele malen beter en gezelliger . Ik heb een mail geschreven en kreeg als antwoord , ik zal het aan de nieuwe beheerder doorgeven . Een verhaal wat nergens op slaat .

• 5Staat v/h sanitair

Anders

• 5Brouwer17-02-2015

Eerste en meteen de laatste keer

De camping oogt bij aankomst vrij verzorgd, maar later zou blijken dat het schoonhouden van de toiletafdeling niet de eerste prioriteit heeft. Van de gemoedelijke houding die men vaak aantreft bij Noorse campinghouders is niet veel te vinden. Alles wordt op de Hollandse zakelijke manier afgehandeld. Vooruit betalen voor verschillende zaken. Betalen voor koken douche en beperkt internet voor een te hoge prijs en veel, heel veel regeltjes, geboden en verboden. Het lijkt een stukje Nederland in Noorwegen. Wij kregen de indruk dat de campinghouder(s) het allemaal wel gezien hadden en liever ander werk zouden hebben gehad.

1 tip over Camping Rjukan Hytte OG

• marjan, 24-08-2014

Buøy Camping in Dalen. Ook Nederlandse eigenaren, maar deze vriendelijke mensen weten wel hoe het werkt! Prachtige camping, schoon en gratis douchen, wifi, veel speelmogelijkheden voor kids, uitstekend uitgeruste schone hutjes! Betalen bij aankomst. Echt een topcamping!

0 vragen over Camping Rjukan Hytte OG

• Aantal campingplaatsen50 tot 200