Vakantiepark Kvitåvatn Fjellhytter

• 10Onderkomen
  • 8.4Ligging t.o.v. pistes

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kvitåvatn Fjellhytter voor je op een rij gezet:

11 reviews over Vakantiepark Kvitåvatn Fjellhytter

• 10Agnes12-08-2019

Heel goed, je hoeft niet te twijfelen.

Ik geef zelden een review maar deze verhuurder verdient het. Prachtige locatie, veel te doen, kleine supermarkt op loopafstand. Zeer behulpzaam en schoon. Huis boven receptie.

• 9Activiteiten
      • 10Onderkomen

Met vrienden

• 8Wilma16-09-2016

Hoog op de berg gelegen vrijstaande huisjes, met adembenemend uitzicht op de Gaustatoppen. Vanuit het in het dal gelegen dorpje Rjukan rij je in ca. 20 min. via vele haarspeldbochten naar boven. De weg is goed te berijden. Voor boodschappen e.d moet je naar Rjukan, hou daar wel rekening mee. Het huisje zag er keurig uit en had een fijne veranda, en tevens een sauna. Voor gezinnen met jonge kinderen is dit park misschien wat minder geschikt: er is geen speelgelegenheid voor kinderen. Als je in de zomer gaat, ga dan vooral de Gaustatoppen op. Dat kan via een wandelpad, maar minstens zo spectaculair is de Gaustabanen: een treintje dwars door de berg heen dat je helemaal naar de top brengt. Als je met de Gaustabanen gaat ga dan liefst voor 10 uur 's morgens; er is een beperkte parkeerplaats die in het hoogseizoen snel vol staat.

Met oudere kinderen

• 8Romanie27-08-2016

Fijne plek!

Prachtig uitzicht op de Gaustatoppen, heerlijk ruim en comfortabel ingericht. Zeer compleet, met open haard, hout, sauna en heerlijk ruime woonkamer. Fantastisch uitzicht vanaf je eigen balkom. Ja, het is een wintersport gebied dus je moet de berg oprijden, maar het uitzicht is het waard. We hebben hier niet super geslapen. Bedden zijn wiebelig. Stapelbedden voor de kinderen waren prima. Enige echte nadeel is de douche. Die is wel erg klein...

Met jonge kinderen

• 9D.H. Neelis03-08-2014

Schitterend gelegen locatie!

Deze locatie in juli 2014 bezocht als laatste deel van een rondreis door Noorwegen. Ruim en volledig ingericht huis met heerlijk balkon met uitzicht op de Gaustatoppen. Vanuit het in het dal gelegen stadje Rjukan een flinke klim met de auto omhoog via een aantal haarspeldbochten, maar zelfs voor iemand met hoogtevrees (zoals ik) prima te doen over een goed geasfalteerde brede weg naar boven. Locatie is prima basis voor mooie wandelingen langs het meer en de Gaustatoppen op (geweldig!). Echt een aanrader dus. Omdat de huisjes gelegen zijn in een ski-gebied is alles daarop ook ingericht en is er uiteraard bij de huisjes zelf weinig te doen (geen trampoline of lekker volleybalveldje ofzo).

Met oudere kinderen

• 10marcel29-08-2011

Zeer mooi huis op prachtige plek

Blij verrast. Heel mooi huis met alles erop en eraan op een waanzinnig mooie plek. Zeker een aanrader!

Met vrienden

• 10Nadine30-07-2011

Groot gezellig huis met prachtig uitzicht

Wij hebben echt genoten in Kvitavatn. Nav onderstaande beoordelingen verwachtten we niet veel en waren we blij verrast met wat we aantroffen. Een ruim huisje met uitzicht op de Gaustatoppen! Het huisje was van alle gemakken voorzien zoals oven, grote eettafel gezellige hoekbank en zithoek, ruime sauna, vaatwasmachine etc. Het enige nadeel vonden we de kleine douche. Bij aankomst was het huisje ook gewoon goed schoon. We hebben hier vier nachten overnacht in de heerlijke rust. Wij vonden de locatie heerlijk om te genieten van de rust. De weg ernaartoe is wel stijl, maar je zit dan ook bovenin de bergen met een prachtig uitzicht. De weg was trouwens stijl maar wel goed. Overdag de Gaustatoppen beklimmen en 's avonds lekker uitrusten op het heerlijke terras in het zonnetje. Park wordt ook constant goed onderhouden en voor wintersporters is het ideaal gelegen vlakbij de pistes. Wij vonden het echt een geweldige afsluiter van onze vakantie!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 7sandra10-08-2008

mooie huisjes

De accomodatie is ons heel goed bevallen, het was schoon en ruim en erg gezellig ingericht. van alle gemakken voorzien, inclusief sauna. de matrassen waren wat minder. als je met alleen volwassenen in de stapelbedden moet liggen, kan het wat te klein zijn. Helaas is er helemaal niets voor de kinderen, wat zou dit een mooie vakantieplek zijn als ze dat wel zouden hebben. Misschien komt het nog. Voor de mensen die nog moeten afreizen naar deze plek houdt rekening met een erg slechte, kapotte weg naar boven. voor mensen die niet gewend zijn om in de bergen te rijden een regelrechte ramp. Onze jongste zoon was zo bang geworden dat hij niet meer naar beneden wilde. Was echt verschrikkelijk.

• 8evelien05-08-2008

superplek

Helemaal boven op een berg, met uitzicht op de Gaustatoppen. Toen we eenmaal de sleutel gevonden hadden, kwamen we binnen in een kraakhelder vakantiehuis. Geweldig! wat een ruimte, 3 slaapkamers, prima keuken, helemaal komplete kkeuken. Niets op aan te merken. Hebben de gaustatoppen nog beklommen. prestatie hoor, begin er niet aan als je geen goede schoenen + water bij je hebt. uitputtende klim, maar wat een plek!

• 7Sabrina D.18-07-2008

Stil

Eindelijk waren we in Rjukan. Maar dan nog een half uur naar boven rijden. De weg was opengebroken dus moeilijk te rijden. Er is geen receptie. Dus zoeken. In een brievenbus is er ligt de sleutel. Huisje was inderdaad niet superschoon. Toen we weggingen was het schoner. Verder wel van alle gemakken voorzien. Gelukkig is er een hotel op loopafstand voor een ijsje te halen en in de speelhoek te spelen. Wel een prachtig uitzicht op de Gaustatoppen. Deze lag nog onder de sneeuw. We zijn nog naar een museum geweest wat zwaarwater maakt. Best interesant

• 5MMG29-05-2008

Wij zijn hier in mei 2008 geweest, dus niet in het wintersportseizoen. Dit is echt een wintersportplaats, verder is er niets te beleven. Een klein huisje, slecht schoongemaakt, we hadden bedlinnen besteld en konden we in een vochtig tuinhuisje zelf ophalen tussen de vuile was. Zelf het huisje schoongemaakt (het was daarna schoner als bij aankomst) en de eigenaar was het daar niet mee eens. Gelukkig hadden we geen borg betaald, want deze hadden we niet teruggekregen. Kortom een afrader!!!

0 tips over Vakantiepark Kvitåvatn Fjellhytter

0 vragen over Vakantiepark Kvitåvatn Fjellhytter