Vakantiepark Gaustatunet

8.2Fantastisch

Noorwegen, Telemark, Rjukan / Miland

Op vakantie geweest naar Gaustatunet?

8.2Fantastisch

• 8.6Onderkomen
  • 6.7Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

5 reviews over Vakantiepark Gaustatunet

• 9JacqyMel08-11-2012

Mooie ruim appartment met super uitzicht

We waren hier in de zomer. Het uitzicht op het meer en de bergen zijn super. De accommodatie is erg ruim en goed uitgerust. Enige nadeel is, dat je boven op een berg zit en dus steeds berg op berg af moet als je ergens wilt komen. Dus ook voor de boodschappen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8Marielle Hetterscheid11-08-2012

Heel mooi en rustig

Ons appartement is heel mooi en gezellig. De omgeving is geweldig mooi. Een meer dichtbij en uitzicht op de Gaustatoppen vanuit je balkon. Het appartement is nieuw en schoon. Er zijn goede bedden. En er is een open haard. De omgeving is erg rustig. Er staan best wat huisjes, maar die zijn waarschijnlijk vooral in de winter bezet. Als je van natuur, wandelen en fietsen houdt, zit je hier goed. Onze zoon van 11 vond het er erg leuk, maar onze dochter van 10 miste wel contact met andere kinderen en activiteiten. Omdat we hier slechts een week waren en veel dingen met de kinderen gedaan hebben: oa spelletjes, badminton, stenen verzamelen en veel wandelen, vond ze het gelukkig niet zo erg. Het weer zat gelukkig mee. We hebben wel regen gehad, maar nooit de hele dag. Ook best wat zon en temperaturen rond 15-20 graden.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Irma 02-08-2012

Fantastische plek om te verblijven.

Een minpuntje was wel dat de receptie op ruim 2 en een halve kilometer van het appartement lag. Bij vertrek was er zelfs niemand aanwezig in de receptie, ook apart. Maar het appartament zelf was heel erg goed. Heel compleet en keurig. Je kijkt vanuit je appartament op een fantastisch meer en op de berg de Gaustatoppen, werkelijk fantastisch

• 6Activiteiten
      • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Jolande26-08-2010

super leuke vakantie gehad

Geboekt via touroperator. De foto die bij deze reis staat heb ik daar niet kunnen ontdekken, maar dat het er prachtig is is een feit. Vakantiepark ligt tussen de vakantiehuisjes en vlak bij een hotel. Ons appartement was op de begane grond. Echt ruim en heel netjes. Leuk ingericht, openhaard en complete keuken. Zelfs een DVD speler, dat was heel prettig. Voor boodschappen moet je echt de berg af naar Rjukan. In omgeving leuke dingen te doen met kinderen, maar alles is erg prijzig. Hier moet je echt rekening mee houden. Als je van natuur en rust houdt kan ik deze vakantie zeker aanbevelen. De kids hebben heerlijk buiten gespeeld en zich prima vermaakt.

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8S. Vanhauten-Linders24-09-2009

mooi!

Prima appartement, met uitzicht op meer en op de Gaustatop. Badkamer met wasmachine. Appartement zeer volledig en met smaak ingericht. Rjukan is met de auto nog zeker 20 minuten verwijderd. Wij waren er buiten het seizoen, waardoor het geheel een beetje uitgestorven was, maar we hebben schitterende wandeltochten gemaakt met het mooiste uitzicht.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in oktober 2007