Géén boekingskosten

8.8FantastischScore uit 8 reviews

8.8FantastischScore uit 8 reviews

8 Reviews over Austbo

• 4Roxy17-08-2011

Snap niet dat mensen dit goed vinden?

Wij hebben hier 2 nachten verbleven, helaas..... Na 1 nacht wilde ik al weg. Armoedige kamers, geen verduisterend gordijnen, een douchekop die de hele badkamer nat maakt, behalve degene die eronder staat. De eigenaren zijn "gemaakt"aardig en daar hou ik niet van. Het enige pluspunt was de ligging aan het meer. Het avondeten stelde niet veel voor, en voor vegetariers doen ze echt helemaal niks. Heb 2 avonden half gare brocolli en bloemkool gegeten, jak! Het eten word in 1 uur opgediend en de eigenaar loopt als een bewaker rond in de eetzaal. Je krijgt het gevoel alsof je gast bent bij Fawtly Towers! Hier zien ze mij nooit meer!

• 10Ch.Wendt19-08-2010

Wir haben einige Hotels kennengelernt, aber.....

als wir eingetroffen sind, waren wir etwas skeptisch, aber dann hat sich ganz schnell alles geändert! Ja,das Zimmer war "einfach" dennoch sehr liebevoll! Die Gastfreundschaft hat alles übertroffen, was wir bis zu diesem Tag bezügl. Hotels kennengelernt haben! Wir haben noch nie sowas liebes erlebt! Man hat sich wie in einer Familie gefühlt! Ich kann mir gut vorstellen, wie angenehm und gemütlich es im Winter sein muß! Wir würden jederzeit wieder in dieses Hotel fahren! Wir danken den lieben Inhabern und dem Personal! Ch.+I.Wendt

• 9Ary-Jan en Desire14-07-2010

Zeer gastvrij, mooi gelegen hotel

Prima hotel, lekker eten, gastvrije eigenaren, mooie wandelroutes, gezellige en ruime inrichting beneden met leuke zithoekjes, eenvoudige slaapkamers, prachtig uitzicht op een meer. Enige minpuntje: het eten wordt in recordtempo opgediend, binnen een uur zijn de 4 gangen er doorheen gejaagd en dat is jammer van het lekkere eten.

• 10Peter Leiphold www.karibu-adventure.de10-07-2009

...wo der Gast noch ein König ist!

Anlässlich einer Motorradrundreise waren wir Mitte Juni 09 mit unseren Gästen im Hotel Austbö in Rauland. Die traumhafte Lage und vor allem die Freundlichkeit der Inhaber und des Personals haben uns total begeistert. Das gute Essen, das täglich geschmackvoll und abwechslungsreich serviert wurde, ließ keine Wünsche offen. Die leibevoll einerichteten Zimer und die Sanitäranlagen entsprechen zwar nicht dem neusten Stand, passen aber zu diesem gemütlichen Familienhotel. Im kommenden Jahr werden wir die Übernachtungen in diesem Hotel an das Ende der Reise legen, denn was wir in den weiteren Hotels erleben durften war im Vergleich eine Zumutung. Schlechter bzw. kein Service für viel Geld. Wir wünschen der Hotelleitung viele nette Gäste die sich genau so wohlfühlen wie wir. Eine Gute Empfehlung!!! www.karibu-adventure.de

• 8W. Senden29-06-2009

zeer gastvriendelijk en gezellig hotel

Wij hebben 2 nachten verbleven in dit hotel op rondreis. De uitstraling doet Oostenrijks aan. 's Morgens al de open haard aan (juni), uitgebreid ontbijt buffet en prima warme maaltijd, waarvan 1 x buffet. Zelden zulke gastvrije en behulpzame hotelier en echtgenote tegen gekomen. Veel wandelroutes in omgeving (routes aanwezig). Prachtig uitzicht vanaf de vrij eenvoudige kamers aan achterkant. Zeer sfeervol ingerichte ruimtes met veel kunst en kunstboeken. Gratis gebruik van laptop voor internet. Lekker terras aan achterkant en binnen veel zithoekjes.

• 9Alexander Seidel27-06-2009

Tolles gemütliches Hotel

Hotel liegt auf einer Anhöhe. Man hat einen sehr schönen Blick über 2 Seen und die angrenzenden Wälder. Sehr schön auch zum wandern.

• 10Frank18-11-2008

Een van de leukste hotels die ik ken!

Een absolute aanrader! Uiterst vriendelijke en behulpzame gastheer en-vrouw. eenvoudige maar uiterst efficient ingerichte kamers.

• 10Machteld en Jacques19-08-2008

Heel gastvrij!

Dit hotel verdient zeker een beoordeling op deze site! Het laatste hotel van een rondreis door Noorwegen bracht ons bij dit bijzondere hotel in Rauland. Bijzonder - omdat we door het gastechtpaar heel vriendelijk en persoonlijk werden benaderd, - omdat je je in dit hotel, waarschijnlijk door de vele gezellige zitjes en sfeervolle inrichting heel snel erg thuis voelt, - omdat dit het enige hotel was waar het avondeten niet bestond uit een buffet, maar waar het diner aan tafel werd geserveerd. De foto's geven weer welke schitterend uitzicht we vanuit onze kamer hadden.

Hotel Austbo info

Het complex