Hotel Victoria

5 reviews over Hotel Victoria in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super ligging

J. van Son, 30-7-2011

Goed hotel, lekker eten, super ligging in centrum aan het water. Appartementen(waarvan zij alleen beheer doen) klein. Wel netjes en schoon. Nederlandse leiding, zéér behulpzaam en enorm service gericht. hebben ons aan nnieuw adres geholpen voor nieuw verblijf.

Super!!

Gerry, 13-12-2010

Prima hotel met goede kamers voorzien van alle gemakken. Gelegen in een mooi stadje aan de haven. Met de leuke winkelstraatjes, de gezellige eet-tentjes en de zeer mooie omgeving is het een plekje om echt te genieten en tot rust te komen. Ontvangst is hartelijk en de gastvrouw verteld graag over waar en wat er te zien of te doen is. Kortom zeer de moeite waard!

Mooi, mooi, mooi!

Marianne Nijmeijer, 8-10-2010

Het Victoria hotel in Kragero is echt een aanrader! Het hotel ligt in een erg gezellig stadje. Direct aan een fjord. Het biedt dus alles voor een supervakantie: gezelligheid in de stad, geweldige uitzichten over het water, boottochten naar eilandjes in de buurt, vissen met de kinderen, 1000 zeesterren zien bij de steiger naast het hotel, en en en...

Het hotel ziet er prachtig uit en de kamers zijn geweldig. Meer dan ruimte genoeg voor het hele gezin. Modern interieur, fijne badkamer en vooral: heerlijke bedden!

Kortom: Doen! Ik ga zeker ook nog een keer!

we komen terug

noorwegen-fan, 26-8-2010

we hadden het fantastisch in kragero. Mooi weer, erg vriendelijk personeel in het hotel. Het eiland jomfruland is een echte atraktie

zeer goede service waar voor je geld

anneloesjurgens, 2-6-2010

we zijn er in de winter geweest en zijn er zeer welkom ontvangen.

De familie kamer was zeer ruim en er waren 2 aparte slaapkamers.

We hebben dit hotel en de eigenaresse als zeer goede ervaring beoordeeld.

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Kragerø, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victoria scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.