Reviews over Hjartdal

Echte aanrader

Lut,
    19-8-2011

De Nederlandse eigenaars hebben het pensionaat recent grotendeels gerenoveerd.

De vijf gezellige kamers met een eigen wastafel hebben twee gemeenschappelijke, ruime, moderne douches en twee aparte wc's. Alles is er heel goed onderhouden.

Er is ook een eetcafé met een kleine menukaart, heel handig. Wij hebben hier heel lekker en gezellig gegeten in de tuin met het geluid van het stromende water in de buurt.

Het ontbijt vonden wij ook lekker. Het was zelfs van vers sinaasappelsap en fruit voorzien.

De eigenaars zijn heel vriendelijk en doen erg hun best om het naar je zin te maken.

Wij vonden het ook een heel goede locatie voor de wandeling naar de Gaustatoppen en een bezoek aan de staafkerk van Heddal.