Vakantiepark Fossum

9.7Fenomenaal

Noorwegen, Telemark, Fyresdal

Op vakantie geweest naar Fossum?

9.7Fenomenaal

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

3 reviews over Vakantiepark Fossum

• 2018
    10Pleunemans30-07-2018

Rust, ruimte en genieten!

Volgens mij heet deze plek Camping Fossum-sanden, het is geen vakantiepark, maar camping met hutten en tent/camperplekken. Prachtige plek! We hebben er maar 1 nacht gestaan met de tent, maar komen er graag ooit nog eens terug. Rust, ruimte en fijne sfeer. Sanitair is schoon, keuken met twee fornuizen. Kampeergedeelte ligt aan het meer, dat warm genoeg is om in te zwemmen. Strandje erbij is heel fijn voor kinderen. Achter het sanitair gebouw zit een waterval die nu droog genoeg was om te spelen met de stenen en dammetjes te bouwen. Sauna en lounge zijn ook aanwezig, voor bij slecht weer vermoeden we.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9familie de Vries28-06-2008

we zijn hier al 3x geweest, de kinderen vinden het geweldig, ook als zijn er maar 2 schommels. ze vermaken zich in het water, op de rotsen, in het bos.zeer goed sanitair, lekker eten, alleen wel een beetje duur. Camping is zeker niet duur, en heeft een prachtig uitzicht over het meer. Plek zelf uit te kiezen,ook als de eigenaars even weg zijn. zeer vriendelijke mensen, kortom een aanrader, misschien gaan we er weer heen.

Gereisd met familie in juni 2008

• 9Deep Dish Chase10-09-2007

Wij zaten in cabin 11, de blokhut bovenaan het terrein. Een heel romantische plek om te verblijven. Het toiletgebouw was goed schoon. Echter moet je wel voor elke douchebeurt 10kr. betalen. Achter het toiletgebouw is een geweldige veranda. Heel mooi om hier 's avonds te zitten. Kortom, een heel goed verblijf gehad en de eigenaren zijn geweldig vriendelijk en behulpzaam. Het is echter geen goedkope verblijfplaats.

Gereisd met partner in september 2007

Vakantiepark Fossum info