Reviews over Fyresdal

Rust, ruimte en genieten!

Pleunemans,
    30-7-2018

Volgens mij heet deze plek Camping Fossum-sanden, het is geen vakantiepark, maar camping met hutten en tent/camperplekken. Prachtige plek! We hebben er maar 1 nacht gestaan met de tent, maar komen er graag ooit nog eens terug. Rust, ruimte en fijne sfeer. Sanitair is schoon, keuken met twee fornuizen. Kampeergedeelte ligt aan het meer, dat warm genoeg is om in te zwemmen. Strandje erbij is heel fijn voor kinderen. Achter het sanitair gebouw zit een waterval die nu droog genoeg was om te spelen met de stenen en dammetjes te bouwen. Sauna en lounge zijn ook aanwezig, voor bij slecht weer vermoeden we.

we zijn hier al 3x geweest, de kinderen vinden het ook als

familie de Vries,
    28-6-2008

we zijn hier al 3x geweest, de kinderen vinden het geweldig, ook als zijn er maar 2 schommels. ze vermaken zich in het water, op de rotsen, in het bos.zeer goed sanitair, lekker eten, alleen wel een beetje duur. Camping is zeker niet duur, en heeft een prachtig uitzicht over het meer. Plek zelf uit te kiezen,ook als de eigenaars even weg zijn. zeer vriendelijke mensen, kortom een aanrader, misschien gaan we er weer heen.

Prima hotel, fijne appartementen, gastvrij en een

c de boer,
    9-4-2008

Prima hotel, fijne appartementen, gastvrij en een supermooie omgeving.

Wij zaten in cabin 11, de blokhut bovenaan het terrein

Deep Dish Chase,
    10-9-2007

Wij zaten in cabin 11, de blokhut bovenaan het terrein. Een heel romantische plek om te verblijven. Het toiletgebouw was goed schoon. Echter moet je wel voor elke douchebeurt 10kr. betalen. Achter het toiletgebouw is een geweldige veranda. Heel mooi om hier 's avonds te zitten. Kortom, een heel goed verblijf gehad en de eigenaren zijn geweldig vriendelijk en behulpzaam. Het is echter geen goedkope verblijfplaats.

Voor een eenvoudig hotel is hier best te vertoeven

L. de Koning,
    17-9-2005

Voor een eenvoudig hotel is hier best te vertoeven. Het ontbijt op zich is matig en zuinig vergeleken met andere hotels. Jammer dat de bereikbaarheid te wensen over laat. Op zich zouden wij met een hele groep van 30 willen komen maar dan stuitten wij toch op vervoersproblemen. We willen niet met het openbaar vervoer en een vliegtuig hebben we niet

Fyresdal scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews