Bed and Breakfast Tangen

Bed and Breakfast Tangen
9,1

4 reviews over Bed and Breakfast Tangen in het Nederlands

Met oudere kinderen

Een zeer gastvrije vakantiebestemming, met fijne familie. Die heel bereidwillig zijn om de vakantiegangers een mooie indruk van dit deel van Noorwegen te geven. Organiseren prachte wandeltochten, maar ook om elanden te spotten. Van hier uit kunt u alle kanten op, ook vlakbij een skigebied.

Een super vakantie plek!

Bieuwkje Boukje
4-2-2014

Als je in het vakantiehuisje zit, heb je een super mooi uitzicht op de bergen! echt super! Echt een super plek om op vakantie te gaan!!

Een unieke plek om je vakantie te vieren

de graaf
4-2-2014

Het bed en brochje daar is een geweldige plek om je vakantie te vieren

De eigenaren zijn vriendelijke mensen en er zijn drie jonge kinderen.

Ze wonen heel mooi ,voor aan de rivier en achter kun je wandel tochten maken in de heuvels.

Daar kom je een waterval tegen en mooie natuur

Ook in de omgeving is het mooi wandelen en met de auto kun je heel veel zien.

Op een afstand van 5 minuten vind U een dorpswinkel voor de dagelijkse boodschappen.De mentaliteit is daar vriendelijk.

Wij zijn er nu 2 keer geweest.In de winter en de zomer afgelopen jaar

Het is echt een aanrader.Wij zijn wel van plan om in de toekomst daar weer terug te keren

Zeer gezellig, mooie ligging

Rene
5-5-2011

Wij, gezin met 3 kinderen, zijn bij Tangen bed & Breakfast bijna 3 weken geweest in de zomer van 2010. Het is keurig verzorgd, de eigenaren (Nl-ers) zijn zeer vriendelijk en gezellig. Tangen bed & breakfast is zeer rustig gelegen. Het ligt vlakbij Drangedal aan de ene kant en Vradal (skicenter 's winters en zwemmen zomers) aan de andere kant. Ook is het leuk om de omgeving te verkennen. De moeite waard voor een kort of wat langer verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Tangen in Drangedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Tangen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.